hallo luitjes.
als ik de division speel. dan krijg ik op sommige plekken in de wereld heel irritant geflikker. (video met wat ik bedoel:
ook heb ik soms enorme fps drops. terwijl ik op 1080p speel, alles max maar geen scaling en volumetrische mist heb ik op hoog i.p.v ultra.
als ik Msi afterburner erbij pak, zie ik niks raars. alles blijft gewoon werken op volle snelheid. soms heeft ie een gebruikt van 75% met een fps van 45. das toch appart niet?
ook heb ik soms 1 flikkerend beeld als ik gewoon op mn pc zit alsof ie het bureaublad ververst. maar dan maar op 1 scherm.
wie kan me helpen.
temps blijven ook goed.
hardware:
evga 1080 Superclocked
I7 4790K OC-> 4.6Ghz
asus pro gamer z97
16gb RAM 1333
Rm 850W
software
Win 10 64bit, nieuwe update geinstalleerd.
Drivers nvidia ook geupdate.
wie kan en wil me helpen !
als ik de division speel. dan krijg ik op sommige plekken in de wereld heel irritant geflikker. (video met wat ik bedoel:
ook heb ik soms enorme fps drops. terwijl ik op 1080p speel, alles max maar geen scaling en volumetrische mist heb ik op hoog i.p.v ultra.
als ik Msi afterburner erbij pak, zie ik niks raars. alles blijft gewoon werken op volle snelheid. soms heeft ie een gebruikt van 75% met een fps van 45. das toch appart niet?
ook heb ik soms 1 flikkerend beeld als ik gewoon op mn pc zit alsof ie het bureaublad ververst. maar dan maar op 1 scherm.
wie kan me helpen.
temps blijven ook goed.
hardware:
evga 1080 Superclocked
I7 4790K OC-> 4.6Ghz
asus pro gamer z97
16gb RAM 1333
Rm 850W
software
Win 10 64bit, nieuwe update geinstalleerd.
Drivers nvidia ook geupdate.
wie kan en wil me helpen !
[ Voor 16% gewijzigd door jeppekroezen op 27-01-2017 19:29 ]