Ik heb onlangs 'n MSI K7T Turbo Raid boardje gekocht, met 'n TB 1200 (nog niet overclocked) & ik heb 't volgende probleem: als ik iets kopieer, via m'n netwerk vertraagd alles. Het lijkt erop dat er 'n hoge CPU utilazation optreed. Ik heb in m'n PC 'n 3Com Extherlink XL zitten. Ik heb de beruchte powersave-optie al uitgeschakeld, dus dat kan 't niet zijn. Uiteraard heb ik ook al de laatste 4 in 1 drivers geinstalleerd (4.32).
probleem heb ik ook gehad ik zou proberen niet de 4in1 te installeren maar de kale drivers die werken zowiezo al beter en probeer je irq van je netwerkkaart op 10 te krijgen, ik geloof dat het eerste slot na de agp kaart irq 10 krijgt in sommige gevallen, ff pielen dus
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
dat ligt aan de kt133a bug , daarvoor moet je je bios even flashen naar versie 2.6 of 2.7 die verhelpt die bug dus tevens ook netwerk vertraging etc
Verwijderd
Ik had problemen met mijn realtek 8139 netwerk kaart en mijn msi 6330 turbo-R. Het kwam doordat deze in de onderste PCI slot zat. Daar werd deze niet herkent als zodanig een netwerkkaart. Misschien heeft jouw kaart er misschien ook problemen mee. Dat is als deze in de onderste PCI slot zit..
Thanx! Ik zal 'm proberen op irq 10 te krijgen. Het lijkt me trouwens niet verstandig om de 4 in 1 drivers te deinstalleren, want dan gaat de rest vd. performance omlaag (AGP ed.).Op maandag 02 juli 2001 20:06 schreef Sinlath het volgende:
probleem heb ik ook gehad ik zou proberen niet de 4in1 te installeren maar de kale drivers die werken zowiezo al beter en probeer je irq van je netwerkkaart op 10 te krijgen, ik geloof dat het eerste slot na de agp kaart irq 10 krijgt in sommige gevallen, ff pielen dus
Hij zit niet in 't onderste slot, maar ik zou zoals gezegd 'm zometeen op IRQ 10 zetten. Maar eerst ga ik ff 'n bios update downen.Op maandag 02 juli 2001 20:10 schreef Halon 1202 het volgende:
Ik had problemen met mijn realtek 8139 netwerk kaart en mijn msi 6330 turbo-R. Het kwam doordat deze in de onderste PCI slot zat. Daar werd deze niet herkent als zodanig een netwerkkaart. Misschien heeft jouw kaart er misschien ook problemen mee. Dat is als deze in de onderste PCI slot zit..
Phewww, die biosupdate heeft idd geholpen
Ik kan nu ook 't vcore voltage aanpassen, scheelt weer 'n paar graadjes
Stomme vraag misschien, maar waar vind ik die BIOS updates van MSI ergens ik kan ze niet direct vinden.
't zal de site van MSI wel zijn ja maar waar vind ik die?
't zal de site van MSI wel zijn ja maar waar vind ik die?
Pagina: 1