Wat is max. FSB met Duron?

Pagina: 1
Acties:

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:31
Wat ik mij afvroeg is hoe hoog je de FSB kunt opschroeven met A7V en Duron?

Ik heb gelezen dat het geheugen de problemen geeft. Is het dan niet mogelijk om je PC133 terug te zetten naar 100 en FSB 133?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Volgens mij is het probleem met het FSB overklokken van de Duron de KT133 chipset. Deze wil vrijwel nooit hoger dan 112. Als je PC133 geheugen hebt is het geheugen dus niet de bottleneck!

Je kan niet het geheugen op 100MHz laten draaien en de fsb op 100 voor zover ik weet. Op de ABIT KT7 kan je iig wel het geheugen op 133 laten lopen terwijl de FSB op 100 loopt, ik geloof dat de Asus A7V die functie ook heeft.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Ik heb gewoon de multiplyer van 6 naar 8 gegooid, werkt prima! De FBS hoeft niet eens omhoog, en da's mooi, want dat geeft alleen maar problemen..

Ik heb hem trouwens wel op 105 gehad... daarna werd ie een beetje warm (té warm.. smelt.. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif)