Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met stevigheid van een Thinkpad, maar dan betaalbaar

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat ga je met je laptop doen?
Lekker simpel, beetje surfen enzo en af en toe een film, gamen zal ik niet, dus de specs mogen laag zijn, maar de laptop moet stevig zijn, dat waardeer ik namelijk nogal sinds ik nu al jaaren een R51 Thinkpad heb, ik doel op robuustheid van de behuizing en op kwaliteit van kb en mousepad. Verder wil ik wel een Ips scherm.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken
Windows 10

Wat is je budget?
max 600, en dat in een aanbieding, dus we praten denk ik over een 700 euro ding

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo, Hp

Mijn eigenlijke vraag is dus, welk merk (en welke lijn van dat merk) biedt bouwkaliteit. Ik weet wel dat stevig laptop vaak betekent betalen, en gelijk de beste specs krijgen, maar ik wil niet de beste specs.

Of toch maar een 2e hands Thinkpad zoeken dan?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

2e hands oude zakelijke laptop halen. Als je zoekt is een degelijk IPS-paneel ook haalbaar zeker in je budget.

Nieuw wordt dit denk ik pittig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja dat dacht ik al, maar voor een Hp Probook kijken, of een Thinkpad. Maar als er een Geheimmtipp is (op zijn Duits), hoor ik wel.

Verwijderd

Weinig aan toe te voegen. Haal een twee jaar oude zakelijke laptop met weinig RAM en een HDD, stop er wat extra RAM en een SSD in en Bob's your uncle.