Wat ga je met je laptop doen?
Lekker simpel, beetje surfen enzo en af en toe een film, gamen zal ik niet, dus de specs mogen laag zijn, maar de laptop moet stevig zijn, dat waardeer ik namelijk nogal sinds ik nu al jaaren een R51 Thinkpad heb, ik doel op robuustheid van de behuizing en op kwaliteit van kb en mousepad. Verder wil ik wel een Ips scherm.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken
Windows 10
Wat is je budget?
max 600, en dat in een aanbieding, dus we praten denk ik over een 700 euro ding
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo, Hp
Mijn eigenlijke vraag is dus, welk merk (en welke lijn van dat merk) biedt bouwkaliteit. Ik weet wel dat stevig laptop vaak betekent betalen, en gelijk de beste specs krijgen, maar ik wil niet de beste specs.
Of toch maar een 2e hands Thinkpad zoeken dan?
Lekker simpel, beetje surfen enzo en af en toe een film, gamen zal ik niet, dus de specs mogen laag zijn, maar de laptop moet stevig zijn, dat waardeer ik namelijk nogal sinds ik nu al jaaren een R51 Thinkpad heb, ik doel op robuustheid van de behuizing en op kwaliteit van kb en mousepad. Verder wil ik wel een Ips scherm.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken
Windows 10
Wat is je budget?
max 600, en dat in een aanbieding, dus we praten denk ik over een 700 euro ding
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo, Hp
Mijn eigenlijke vraag is dus, welk merk (en welke lijn van dat merk) biedt bouwkaliteit. Ik weet wel dat stevig laptop vaak betekent betalen, en gelijk de beste specs krijgen, maar ik wil niet de beste specs.
Of toch maar een 2e hands Thinkpad zoeken dan?