Hallo, ik ben opzoek naar een monitor.
Mijn vraag,
Welke van de genoemde monitoren zal ik het beste kunnen kiezen?
Binnenkort ga ik overstappen op een desktop en daar heb je uiteraard ook een monitor bij nodig.
Ik ga er vooral op gamen/film kijken met een redelijke videokaart dus ik heb een voorkeur voor 1920x1080p, 75hz en 1ms.
Relevante software en hardware die ik gebruik,
Nu heb ik nog een monitor waarvan ik het beeldscherm niet zo mooi vind.
De monitor heeft o.a. een witte waas die ik bij mijn nieuwe monitor liever niet heb.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb,
Zelf heb ik al gezocht en weet (bijna) zeker dat het een van deze monitoren gaat worden:
Graag zou ik advies willen over welke van de volgende monitoren ik het beste zou kunnen kopen.
Over de Asus monitor had ik gelezen over minimale ghosting, hebben de andere monitoren dat ook?
Bij welke monitoren zijn de kleuren het mooiste/het beste voor gaming?
Gr Mathijs, alvast bedankt
Mijn vraag,
Welke van de genoemde monitoren zal ik het beste kunnen kiezen?
Binnenkort ga ik overstappen op een desktop en daar heb je uiteraard ook een monitor bij nodig.
Ik ga er vooral op gamen/film kijken met een redelijke videokaart dus ik heb een voorkeur voor 1920x1080p, 75hz en 1ms.
Relevante software en hardware die ik gebruik,
Nu heb ik nog een monitor waarvan ik het beeldscherm niet zo mooi vind.
De monitor heeft o.a. een witte waas die ik bij mijn nieuwe monitor liever niet heb.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb,
Zelf heb ik al gezocht en weet (bijna) zeker dat het een van deze monitoren gaat worden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VE248HR Zwart | € 139,65 | € 139,65 |
| 1 | Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 144,99 | € 144,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 443,14 | |
Graag zou ik advies willen over welke van de volgende monitoren ik het beste zou kunnen kopen.
Over de Asus monitor had ik gelezen over minimale ghosting, hebben de andere monitoren dat ook?
Bij welke monitoren zijn de kleuren het mooiste/het beste voor gaming?
Gr Mathijs, alvast bedankt