Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CohesiveIMP63
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Mijn vraag
mijn windows 10 geeft de 0xc004f074 code die ik voorheen nog niet heb meegemaakt. Het zegt dat er geen internet verbinding is maar ik kan wel gewoon surfen op het web.
weet iemand wat ik moet doen?

Relevante software die ik gebruik:
windows 10 enterprise

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
nog niets want ik heb dit nog nooit meegemaakt dus doe ik niet veel. het ergert me zeer dat windows niet mee werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door CohesiveIMP63 op 25-02-2021 21:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
1ste hit op google hallo
Method 1.
Press “Windows key + R” to get the run window.
Type “slui 4” and press enter.
Follow the on screen directions to activate over phone.
Refer to this article to know more.
How to activate a Microsoft product by using Microsoft Product Activation Center: http://support.microsoft.com/kb/950929/en-us

Method 2.
System File checker (SFC) scan is done to check if there are any corrupted system files that could be causing this issue.
Refer to these steps to perform a SFC scan:
a) Press Windows key + X, select Command prompt (Admin) to bring up elevated command prompt
b) In the command prompt type the following command: sfc/scannow and press enter
c) After the scan, restart the computer and try to activate online first. If the issue persists, then try to activate over phone.
If the issue still persists, I would suggest you to contact the Microsoft Customer Support team for further assistance with this issue.
http://support.microsoft....rvice-phone-numbers/en-gb

Of je hebt geen internet idd, en je ziet een cache van een website als je checkt of internet werkt

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 27-01-2017 11:30 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 20:21
Waar heb je Enterprise gekocht?
Anyway, wat gebeurd er als je je gekochte key nogmaals invult om te activeren?

[ Voor 28% gewijzigd door Clavis op 27-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CohesiveIMP63
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
nog niet geprobeert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14

DeTeraarist

#Boots2Asses

De foutmelding die hoort bij '0xc004f074' is
De Key Management Server (KMS) is niet beschikbaar'
Het spijt me, maar je vader heeft betaald voor een illegale windows.

Daarnaast staat er bij de foutmelding die je ziet(rode letters) niet dat er geen internetverbinding is, maar dat de activatieserver van de werkgever niet kan worden gevonden.

[ Voor 32% gewijzigd door DeTeraarist op 27-01-2017 18:20 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07
Clavis schreef op Friday 27 January 2017 @ 11:24:
Waar heb je Enterprise gekocht?
Anyway, wat gebeurd er als je je gekochte key nogmaals invult om te activeren?
Als het gaat om een KMS key, tja...die kan je gewoon op Technet vinden. Kijk anders hier eens. Staat de key daar tussen? :+

Is het ongeveer een half jaar terug sinds hij die licentie heeft gekocht?

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 27-01-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Je hebt een key die een KMS nodig heeft, dus een activatieserver die voorzien is van licenties om aan de andere computers uit te delen op je lokale netwerk. Enterprise is een editie specifiek voor bedrijven met volume licenties. Dat is hier niet van toepassing, dus je pa is opgelicht. Je had nog beter een OEM key op kinguin kunnen halen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFTE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
Enterprise is officieel niet los te kopen. Officieel alleen maar als upgrade voor professional in volume licensing.
Er zijn wel MAK codes voor Enterprise die geen KMS server nodig hebben.

Waarom bestel je niet bij b.v. slim.nl een "education" versie. Deze is gratis als je student bent en deze heeft vrijwel alle functies die Enterprise ook heeft.

Enterprise voegt voor privé gebruik niets toe. Hier zit onder andere "Direct Access" in. Dit is vpn software naar een domein, maar heb je thuis niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFTE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:14:
[...]

Als het gaat om een KMS key, tja...die kan je gewoon op Technet vinden. Kijk anders hier eens. Staat de key daar tussen? :+

Is het ongeveer een half jaar terug sinds hij die licentie heeft gekocht?
Als die key er al staat moet je deze op een kms server installeren. De pc moet deze periodiek kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07
JFTE schreef op Saturday 28 January 2017 @ 01:54:
[...]

Als die key er al staat moet je deze op een kms server installeren. De pc moet deze periodiek kunnen benaderen.
Goed lezen.....die link die ik je gaf zijn de KMS client keys. Daarmee weet Windows dat hij een KMS server nodig heeft om te activeren. Vandaar dat die keys ook publiek op internet staan...je kunt je Windows er niet mee activeren, want je hebt een KMS server nodig (met de bijbehorende key, afhankelijk van wat je met die KMS server qua Windows versies wilt kunnen activeren).

Daarnaast graag de volgende keer de Edit knop gebruiken, aangezien je nu twee berichten achter elkaar plaatst...nergens voor nodig. :9
JFTE schreef op Saturday 28 January 2017 @ 01:52:
Enterprise is officieel niet los te kopen. Officieel alleen maar als upgrade voor professional in volume licensing.
Er zijn wel MAK codes voor Enterprise die geen KMS server nodig hebben.

Waarom bestel je niet bij b.v. slim.nl een "education" versie. Deze is gratis als je student bent en deze heeft vrijwel alle functies die Enterprise ook heeft.

Enterprise voegt voor privé gebruik niets toe. Hier zit onder andere "Direct Access" in. Dit is vpn software naar een domein, maar heb je thuis niet nodig.
Er zit wel meer in de Enterprise versie wat je thuis niet nodig hebt inderdaad. De Pro versie is voor normaal thuisgebruik meer dan voldoende...

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 28-01-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Windows 10 Enterprise volgens Microsoft:
There are two core Windows 10 Enterprise offers: Windows 10 Enterprise E3 and Windows 10 Enterprise E5. Each of these can be purchased on a per-device or per-user basis, and are only available through Volume Licensing.
Dus per definitie heb je een illegale Windows, je kan proberen terug naar de winkel te gaan als het een of andere pc boer is en een legale W10 los te peuteren maar grote kans dat je een nieuwe W10 moet aanschaffen *knip Dat gaan we dus niet doen

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 28-01-2017 08:30 ]

Fixing things to the breaking point...

Pagina: 1