Toon posts:

Bios mod utility?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil namelijk de stabiliteit van 2.7 (zie sig voor details) en de overclockmogelijkheden van 1.0beta16 door meer opties bij multiplier in te stellen..
Ik heb ooit een programmaatje gehad dat dus .bin files kon editten (heel erg handig, hidden opties aanzetten ook) maar ik weet niet meer hoe dat heette..
HELP ME PLEASE ;)
Misschien hoort dit beter bij SA, move dan maar..

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik de titel wat langer moeten maken ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

modbin.exe

Een directe link heb ik nu niet bij de hand. Maar zal wel makkelijk te vinden zijn met google :)

edit:

heb um al
http://users.cybercity.dk/~dsl6178/bios/Bioslogo.html
Let wel, 4.50.XX voor de Award v4.51PG BIOS en v6.00.XX voor Award v6.00

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst naar het goede forum ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 21:04 schreef BalusC het volgende:
modbin.exe

Een directe link heb ik nu niet bij de hand. Maar zal wel makkelijk te vinden zijn met google :)

edit:
heb um al
http://users.cybercity.dk/~dsl6178/bios/Bioslogo.html
Let wel, 4.50.XX voor de Award v4.51PG BIOS en v6.00.XX voor Award v6.00
Ehm dat is het dus niet, maar je kan er ook wel wat mee... maar je kan dus niet getallen toevoegen wat ik dus wou doen... ik had ooit het programmaatje.... ik had het toen ook gevonden..
/me gaat een lange nacht tegemoet :7 zoeken..

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb het nog niet gevonden, NIEMAND?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke getallen toevoegen? Multipliers? Hoe zag dat tooltje eruit voorzover je je het nog kan herinneren?

Zegt AWDHACK je iets? Het werkt in combinatie met HIEW en MODBIN. Het haalt de source eruit zodat je het kan hexediten. Misschien bedoel je deze?

offtopic:
Welke koeling gebruik je voor je Powercolor Pro? Ik heb precies zo'n kaartje (met TV-out), maar gaat niet echt veel sneller bij een core boven 220...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 12:59 schreef BalusC het volgende:
Welke getallen toevoegen? Multipliers? Hoe zag dat tooltje eruit voorzover je je het nog kan herinneren?

Zegt AWDHACK je iets? Het werkt in combinatie met HIEW en MODBIN. Het haalt de source eruit zodat je het kan hexediten. Misschien bedoel je deze?

offtopic:
Welke koeling gebruik je voor je Powercolor Pro? Ik heb precies zo'n kaartje (met TV-out), maar gaat niet echt veel sneller bij een core boven 220...
Gewoon het standaard koelertje.. ik heb hem zonder tv-out btw..(trouwens wel een 80mm die warme lucht daar wegzuigt naar buiten toe..),
maar ik ga nu ff die tools die je zei uitproberen (zoeken)
Pagina: 1