• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-01 12:13
Ik heb onlangs een Samsung UE49KS7000 aangeschaft, een ultra HDR premium t.v.

Nu wil ik uiteraard wat 4k HDR materiaal gaan verzamelen om erop af te spelen.

Ik heb gelezen dat de ingebouwde mediaspeler prima om kan gaan met deze content, en een andere tweaker heeft gezegd dat hij het via een externe HDD voedt aan de t.v.

Mijn vraag is: kan je 4k HDR content, in zijn volle glorie, zoals het bedoeld is, via een externe HDD via USB 2.0 afspelen op je t.v.? En waar moet je op letten bij het uitzoeken van van een externe HDD die geschikt is hiervoor?

Alvast bedankt :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rixos schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:11:
En waar moet je op letten bij het uitzoeken van van een externe HDD die geschikt is hiervoor?
Check pagina 100 van de handleiding even. Daar staat alles dat je moet weten. ;)

Daarnaast is de HEVC codec erg efficient dus ook met die usb 2.0 aansluiting gaat dat wel lukken.

Deze vraag heeft overigens betrekking op de functionaliteit van een televisie en niet van een mediaspeler. Dit topic krijgt dus een verhuizing naar Televisies & Beamers.

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-01 12:13
S1NN3D schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Check pagina 100 van de handleiding even. Daar staat alles dat je moet weten. ;)

Daarnaast is de HEVC codec erg efficient dus ook met die usb 2.0 aansluiting gaat dat wel lukken.

Deze vraag heeft overigens betrekking op de functionaliteit van een televisie en niet van een mediaspeler. Dit topic krijgt dus een verhuizing naar Televisies & Beamers.
Top, bedankt voor de hulp en excuses voor het posten onder een verkeerd thema :)