Firmware voor LiteOn 12x10x40: waar?

Pagina: 1
Acties:

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Ik denk, dat zal wel makkelijk te vinden zijn... niet dus. Officiele site (is bagger) heeft alleen versies voor de 12x10x32 en 16x10x40, verder kom ik alleen sites tegen met varianten waar niet bij staat om welk type LO het gaat. Iemand hier die toevallig een betrouwbare site kent? Heb namelijk niet zo'n zin m'n brander te vernaggelen :)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

er is er gewoon geen een beschikbaar voor deze drive, althans dat lijkt me
ik heb hem zelf ook en ben ook naarstig op zoek geweest en niet kunnen vinden.

BTW waar heb je die firmware voor de 16x10x40 gezien, want die zie ik niet eens staan op de site

Breek je nek voorzichtig

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
BTW waar heb je die firmware voor de 16x10x40 gezien, want die zie ik niet eens staan op de site
Klopt, ik had me vergist, 't bleek voor de 12x10x32 te zijn.

Maar grmbl, beide drives zijn er al weer een tijdje, dan zou je toch verwachten dat er ook updates voor zouden zijn... en dat dat duidelijk zou worden aangegeven op de site.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat zeg ik, ik ben ook erg op zoek geweest, er staat nu niet eens meer een link naar de pagina van de bradner op de site, ben daarom op zoek gegaan naar een iemeel adres, ook niet te vinden, heb wel gewoon adres een foon nr in naar ik meen eindhoven, dus ik den kdat ik maar gewoon eens ga bellen ofzo

Breek je nek voorzichtig

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals al eerder werd gezegt, er is nog geen Firmware update voor deze LiteON, wel voor de 12x10x32, die mijn 12x10x32 niet nodig had (had de nieuwe d'r al op).