KTS 210 SUB 230 Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag,

Ik zit er aan te denken om mijn Z5500 te vervangen dit weekend voor een Denon 2300W receiver. Ik heb daarvoor een nieuwe subwoofer nodig en kan deze kopen voor ongeveer 100 euro:

HKTS 210 SUB 230.

Iemand ervaring hier met deze subwoofer? Ik lees namelijk wel wat over defecten aan een mosfet. Ik weet alleen niet of dit een veel voorkomend probleem is? Komt dit jullie bekend voor? :/

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Snuffel

Vroem!

Met dat budget zou ik eerder voor de Jamo Sub 210 gaan, gewoon omdat deze wat beter is.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Snuffel schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:54:
Met dat budget zou ik eerder voor de Jamo Sub 210 gaan, gewoon omdat deze wat beter is.
Tweede hands kan ik die zo niet vinden voor een schappelijk bedrag (en niet te ver weg). Morgen even luisteren naar die Harman Kardon subwoofer. En anders gaat de zoektocht verder ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• POKY
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 04-10-2024
ik moet zeggen ik heb deze subwoofer laatst 2de hands gekocht, maar ik zou voor een anderen gaan het is een goede subwoofer des on niet te min. Maar de amplifier die ingebouwd is fried zichzelf overtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:26
POKY schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:16:
ik moet zeggen ik heb deze subwoofer laatst 2de hands gekocht, maar ik zou voor een anderen gaan het is een goede subwoofer des on niet te min. Maar de amplifier die ingebouwd is fried zichzelf overtijd.
Kijk even naar de datum van de post waar je op reageert.

Ik denk dat hij na 7 jaar wel voorzien is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dit betreft aankoopadvies en dat hoort in Beeld en geluid koopadvies
Daarnaast getuigt de inhoud van de vraag van geen enkele inzet. De vragen die in je topic gezet worden bij het openen van een vraag, staan er niet voor niks. Daarmee krijg jij betere antwoorden en hebben andere tweakers ook iets aan dit topic. Gelet op eerdere topics gaat deze daarom op slot.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.