Toon posts:

[BenchDB] het gemis van een overzicht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heb ik er volledig overheen gekeken of het is niet mogelijk in de mobiele weergave, maar vroeger kon je in benchdb alle geteste producten bekijken en sorteren op accuduur. Nu zou ik dat bij laptops ook willen, maar ik kan hier nergens meer een optie voor vinden.
Ik heb de gerelateerde artikelen over het verdwijnen van benchDB bekeken en er werd wel over gesproken dat dit een feature zou worden. Is dit geschrapt?
Daarnaast staat er bij de testinformatie een link "Hoe tweakers.net zijn producten test" maar als je hier op klikt kom je op een beveiligde pagina die ik niet mag lezen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is momenteel helaas geen mogelijkheid om te filteren op testresultaten van producten. We hebben wel ideeën om dit mogelijk te maken maar vooralsnog is er geen project voor ingepland.

De pagina over onze testmethodiek staat onder embargo. Ik vraag bij WoutF waarom. Het lijkt me niet de bedoeling aangezien het artikel eerder wel toegankelijk is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De pagina over de testmethodiek is door de redactie op embargo gezet omdat zij de inhoud verouderd vonden. Het zorgt er nu wel voor er in de benchmarkresultaten wordt gelinkt naar een pagina die voor mensen zonder l33te-rechten niet toegankelijk is :/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:40

WoutF

Hoofdredacteur
En hij staat weer live :) we gaan binnenkort even goed naar de inhoud kijken