Wij willen voor onze dochter een laptopje aanschaffen. Ze zit op Dalton onderwijs waarbij veelvuldig gebruik wordt gemaakt van de computer. Nu vonden we dat het tijd wordt voor haar eerste laptopje.
Nu moet dat een laptop zijn waar zij gewoon in word en powerpoint haar school opdrachten moet kunnen doen en natuurlijk een klein online spelletje.
Ik heb een beetje rond gekeken en ik kwam bij deze twee laptops:
pricewatch: Medion Akoya S4219 (30020605, Qwerty)
pricewatch: Lenovo Ideapad 100S-14IBR Rood (80R900FKMH)
Nu ben ik dus benieuwd of mensen zelf ervaringen hebben met deze/dergelijke laptops en of er zaken zijn waar ik op moet letten.
Van bovenstaande heeft de een een HD scherm en en 64gb. De anders weer een snellere CPU. Bij beiden zou het werkgeheugen niet uitbreidbaar zijn. Bij de Lenovo zou er een m.2 extra geplaatst kunnen worden.
Nu moet dat een laptop zijn waar zij gewoon in word en powerpoint haar school opdrachten moet kunnen doen en natuurlijk een klein online spelletje.
Ik heb een beetje rond gekeken en ik kwam bij deze twee laptops:
pricewatch: Medion Akoya S4219 (30020605, Qwerty)
pricewatch: Lenovo Ideapad 100S-14IBR Rood (80R900FKMH)
Nu ben ik dus benieuwd of mensen zelf ervaringen hebben met deze/dergelijke laptops en of er zaken zijn waar ik op moet letten.
Van bovenstaande heeft de een een HD scherm en en 64gb. De anders weer een snellere CPU. Bij beiden zou het werkgeheugen niet uitbreidbaar zijn. Bij de Lenovo zou er een m.2 extra geplaatst kunnen worden.