VRT maakt NU-videoplatform beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:44
In het artikel op nieuws: VRT maakt NU-videoplatform beschikbaar staat dat de videospeler een flash-player is. Flash is echter enkel nodig voor bepaalde regiobeperkte video's, maar voor video's die overal bekeken kunnen worden wordt gewoon gebruik gemaakt van HTML5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 19:12
Ik kan geen account aanmaken om het te checken. Formulier wil niet submitten. Zou je me een plezier willen doen en wat screen als bewijs aanleveren? Dan doe ik daarna de edit. Mag het niet zomaar aannemen natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertware
  • Laatst online: 13:44
Sorry voor het late antwoord, maar hier is een screenshot van een Json reply en de HTML5 player.
VRT Nu HLS ondersteuning
VR Nu Html5 ondersteuning

[ Voor 57% gewijzigd door bertware op 05-11-2017 14:25 . Reden: Dropbox links vervangen door tweakers fotoalbum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 19:12
En insgelijks sorry voor de late reactie. Ik was even een tijdje niet aan het werk. Voor archiefdoeleinden nog aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Laatst online: 11-10 07:48
Ik kan al weken geen videos (vrt nu en vrtnws) meer afspelen op zowel men mac (10.11.6) als men windows 10 laptop. Alle browsers incl. Safari, edge, internet explorer, chrome, firefox.

Zelfs safari en chrome op men iphone werken niet...

In de console krijg ik allerlei script errors...