Toon posts:

Athlon, wie weet mijn core?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet wat voor core ik heb op mijn Athlon? Mijn serienummer is 210015045122. Ik heb hem (nog) niet open gemaakt, maar ben gewoon benieuwd. Nu kom ik niet verder als 700 met mijn 650, op een KA7

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nee niemand Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif ... je zult hem echt open moeten maken. Je kunt niet aan je serienummer zien wat voor core je Athlon heeft ...

PC Specs

Verwijderd

Er zijnverschillen corn op dezelfde week ..
only thing break it UP and see

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:38

fv

-------------------> hiero

Grote kans dat er een 900Mhz core in zit met snelle NEC L2 cache's. Maar zoal gezegd om het te weten moet je hem openbreken. Het is goed te doen maar wel effe met beleid!

Elektronica/videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

wat houd de core nou precies in dan ? ik bedoel ik weet wel wat de core is maar jullie hebben het over een processor die bv 800 mhz is en dan hebben jullie het nog een keer over de core die zeg maar 900 mhz is ?
zou iemand me even kunnen uitleggen wat ze bedoelen

• fv

fv

Het komt voor dat indien je je CPU openmaakt er een andere processor in zit dan aan de buiten kant staat. Ik heb bv. een Athlon 700Mhz aangeschaft maar wat bleek toen ik deze heb opengemaakt; er zit een 900Mhz type in. Met de term core wordt de feitelijke interne processor genoemd. Als ik het over de CPU heb dan bedoel ik de hele unit zoals de fabrikant deze verkoopt met de specificaties opgedrukt aan de buitenkant.
Ik hoop dat het nu duidelijk is.

Elektronica/videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

ja nu is het duidelijk
ik heb zelf een thunderbird 900 wat voor core zou daar in kunnen zitten ?

• Chop2000
  • Laatst online: 05-09 23:55

Chop2000

Vroem

moet je die cooler erraf ripen staat op dat groene/blauwe chippie in het midden (de core)

niks

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-09 09:24
Ja, maar op een Socket A model staat het er iets minder duidelijk op dan op een Slot A uitvoering geloof ik. Ik werd van de mijne niet echt wijzer... Niemand die het weet?

• fv

fv

Niet zoiets als "K7xxxx" en de x'en staan voor de freqentie bv. 1000 (Mhz)?

Verwijderd

aAAAAAAAAAAAAAh

oowwl: CORE !!!!!

Dus geen corn.

Verwijderd

Op mijn core staat zoiets als K26720 AMD Malaysia.
Ik neem aan dat het gaat om het nummer K267220. Heb ik nu geen of wel een Athlon..
En wat voor een dan???
Pagina: 1