wat is de best mogelijke videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil een nieuwe videokaart voor mijn acer aspire E7 Type E5-773G-7909 aanschaffen
Ik wil een kaart van nvidia kopen maar ik weet niet welk model in mijn laptop past

Relevante software en hardware die ik gebruik
Intelcore I7 65000u 2 ghz

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Succes met het plaatsen van een videokaart in je laptop..Dit gaat niet passen en is ook niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:47
Zucht, wat heb je zelf al gevonden ?

Daarnaast zit er geen MXM slot in de laptop dus is de videokaart niet verwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hier moet je ook echt wat invullen, het idee van Tweakers is dat je zelf wat opzoekt en als je er dan niet uitkomt hier iets post voor hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. We vragen niet voor niets wat je zelf al gevonden of geprobeerd hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.