Nvidia control panel is weg én icoontje in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:23
Tweakerts, ik heb een probleem.

Gisteren de nieuwste NVIDIA driver geinstallleerd. Maar merktte ik geen GTA V flink wat FPS drops die ik nog nooit eerder had meegemaakt (echt 20-25 fps regelmatig) Ik heb de drivers verwijderd via apparaatbeheer, en ook de NVIDIA software. Ik heb toen een oudere driver opgehaald via apparaatbeheer. En daarna NVDIA Experience opnieuw geïnstalleerd. Maar nu is het icoontje in de taakbalk verdwenen, en ook zie ik dus nergens meer het control panel van NVIDIA. Ik snap er geen pepernoot van. Het enige wat ik heb gedaan is wel ccleaner gedraaid (gewoon omdat ik toch al het lang niet gedraaid had) maar ik kan me niet voorstellen dat dit de oorzaak is. Daarnaast heb ik niks met het register opschoon gedeelte in ccleaner gedaan. Ik draai Win 10 Pro. Iemand een idee, het is behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

opnieuw complete driver installeren als schone instal, volgens mij helemaal onderaan.
je kunt altijd via start en als je met rechter muisknop op leeg beeld klikt Nvidia openen

[ Voor 35% gewijzigd door Hackus op 26-01-2017 19:30 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:23
Hackus schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:29:
opnieuw complete driver installeren als schone instal, volgens mij helemaal onderaan.
je kunt altijd via start en als je met rechter muisknop op leeg beeld klikt Nvidia openen
Thanks, dat deed de truc! Ik had eerst de Win Update driver en dan Nvidia software los gedownload. Nu heb ik een clean install gedaan vanaf de site van NVIDIA een driver gekozen voor een driver van december. Had eerst eentje van Augustus, nu meteen maar voor een wat nieuwere gegaan. Niet dat ik verwacht dat er nog veel extra kracht uit mijn GTX750ti 2GB OCv1 geperst wordt, maar goed voor extra ondersteunde games en dergelijke en bugfixes is het altijd handig.