Vraagtekens bij overige apparaten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV96
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-03 14:47
Hallo Tweakers,

Ik heb onlangs mijn game pc in elkaar gezet, nu ondervind ik een probleempje.

Mijn 'overige apparaten' (uit apparaten beheer) waaronder mijn ingangen voor randapparatuur functioneren niet.
Beter gezegd: wanneer ik een netwerkkabel in de benodigde port steek, dan heeft die geen verbinding. Het ligt aan de ports, want ik weet zeker dat het internet over die kabel het doet. Daarbij geeft die niet eens aan dat de pc mijn kabel detecteerd. Zo ook met mijn usb ports, de volgepropte USB duw ik erin, deze detecteerd die echter wel, maar hij geeft aan de mijn usb-stick leeg is.

Nu heb ik uiteraard al wat research gedaan en ik denk dat het komt omdat ik mijn drivers nog niet heb geïnstalleerd. Nu lijkt dit niet zo moeilijk, maar hoe krijg ik die nou geinstalleerd zonder optische drive, zonder werkende usb en zonder internet?

Misschien ligt het antwoord wel heel erg voor de hand, maar ik ben wat dat betreft atechnisch.

Hoop dat jullie me kunnen helpen :D.

Groeten.

Ps. mijn moederbord is de MSI B250 Gaming M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
USB2 zou het gewoon moeten doen. Dus downloaden op een andere machine en laden via een USB stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV96
PilatuS schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:16:
USB2 zou het gewoon moeten doen. Dus downloaden op een andere machine en laden via een USB stick.
Klopt, muis en toetsenbord doen het. Het is echter zo dat mijn computer wel mijn usb detecteerd alleen geen bestanden kan zien: 'geen bestanden op schijf' staat er dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Gebruik je dan een USB 2.0 of een 3.0 stick? Je kunt het het beste proberen met een 2.0 stick in een 2.0 poort.
Welke hardware heb je precies? Als je een ESata poort hebt kan je die eens proberen?

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
En welke Windows installatie gebruik je hier? En dan voornamelijk de versie en niet zo zeer de variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb je wel al de drivers geinstalleerd ?
Klinkt alsof je iig je lan driver mist.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV96
Johan9711 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 07:42:
Gebruik je dan een USB 2.0 of een 3.0 stick? Je kunt het het beste proberen met een 2.0 stick in een 2.0 poort.
Welke hardware heb je precies? Als je een ESata poort hebt kan je die eens proberen?
Ik denk usb 2.0 stick. Ik heb inmiddels een andere stick gevonden die die wel pakt. Deze USB is echter maar 1 gb terwijl sommige driver-installatie-mappen groter zijn dan 1gb. Dus ik ga zo regelrecht naar de winkel om er een van 16gb te halen haha.

Thx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Is jou MSI mobo toevallig uitgerust met Killer gaming networking.......

Geeft bij veel mensen problemen

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:02:
Is jou MSI mobo toevallig uitgerust met Killer gaming networking.......

Geeft bij veel mensen problemen
Is hier niet echt relevant aangezien het om missende drivers gaat die na installatie even moeten worden geladen...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

RGAT schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:22:
[...]

Is hier niet echt relevant aangezien het om missende drivers gaat die na installatie even moeten worden geladen...
Ik las geen lan verbinding en msi.... was het eerste waar ik aan dacht. :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Pagina: 1