PS3 Controller op PC aansluiten (MotionJoy)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evantenkate
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb sinds een paar dagen NBA2K17 op steam geinstaleerd. Dit is zeer lastig te besturen met het toestenbord. Daarom zou ik graag mijn PS3 controllers willen gebruiken om de ervaring beter te maken enz.

Ik heb al verschillende software geprobeerd te downloaden maar niks schijnt te werken. Momenteel heb ik MotionJoy geinstaleerd maar dit detecteerd mijn controller niet. Ook krijg ik bij bepaalde acties een error.

Één ding is me wel opgevallen; als ik de game voor me heb, en plug de controller via usb in mijn pc, veranderen de tekens in ps3-taal als je snapt wat ik bedoel. Dus de game zelf ''weet'' wel dat de controller erin zit en speelt ook een toon af bij het in- en uitpluggen van de controller, maar reageerd niet op een enkele knop.

Ik ben al een hele tijd bezig antwoorden te zoeken op verschillende websites en kennissen enzo maar niks helpt. Hopelijk weten jullie hier meer vanaf als mij en kan ik mijn fav game fatoenlijk spelen. (sorry voor de typefoutjes)

Gr. Evan

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 20:08
Je geeft echt te weinig informatie.

- Hoe sluit je de controller aan?
- Ziet je pc de controller wel gewoon?
- Lukt de driver installatie?
- Welke Windows gebruik je?
- Wat heb je geprobeerd dat niet lukte behalve MotionJoy.
- Werkt het wel in andere spellen.

En probeer geen antwoorden te geven zoals "Ik heb al verschillende software geprobeerd" of "Ook krijg ik bij bepaalde acties een error". Dit is namelijk compleet nutteloos voor mensen die je willen helpen want het geeft geen enkele informatie.