[iOS/Android] YuGiOh Duel Links

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.konami.com/yugioh/duel_links/images/en/pc_main_visual.png
Deze game is al een tijdje uit in Japan en is op 11 Januari 2017 wereldwijd uitgebracht op iOS en Android. De game staat in de top van beide app stores en is zo snel gegroeid , dat de servers het niet aankunnen. :+ Reeds is de Nederlandse taal nog niet aanwezig.

Het spel is gebaseerd op de oude YuGiOh animé (YuGiOh Duel Monsters). Er zijn dus (nog) geen kaarten aanwezig uit de nieuwere animés. Er wordt gebruik gemaakt van de speed-duelling format, waarbij er in plaats van vijf, maar drie monster- en spell/trap slots zijn. Dit om de snelheid in de PvP/PvE gevechten te houden.

Het spel wordt gratis aangeboden en is in de Appstore en de Playstore te vinden. In de game worden Coins en Gems gebruikt als valuta. Coins zijn te gebruiken om kaarten te kopen uit de "Card Trader" shop. Gems zijn te gebruiken om card packs te openen om nieuwe kaarten te verkrijgen. Deze valuta is te verkrijgen door het spel te spelen en missies te halen. Gems zijn ook te verkrijgen met in-app-aankopen.

In de game zijn de meeste hoofdkarakters uit de animé van Yugi tot Mako te unlocken met elk verschillende skills en dus deck mogelijkheden.

Er zullen natuurlijk nog wijzigingen worden gemaakt, wie medeauteur wilt zijn, graag

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 26-01-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Lijkt me een leuk spel! Kan hem alleen niet vinden in de Playstore.
Heb je er bepaalde Android versie voor nodig ofzo? Want heb maar 4,3 :(
Edit, ik zie het al, apparaat is niet compatible met het spel, jammer :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Wereldkaart op 28-01-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Ik heb hem ook geïnstalleerd. Leuk spel wel hoor, maar niet hetzelfde als het echte kaartspel. Ze hebben het wat aangepast om de potjes korter te houden.

Maar heb vroeger de kaartgame helemaal grijs gespeeld en 100en zo niet 1000en euro's aan uit gegeven. Dus ik vermaak me prima zo onderweg en op de wc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Wereldkaart schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:24:
Lijkt me een leuk spel! Kan hem alleen niet vinden in de Playstore.
Heb je er bepaalde Android versie voor nodig ofzo? Want heb maar 4,3 :(
Edit, ik zie het al, apparaat is niet compatible met het spel, jammer :'(
Ja, 4.4 en hoger. Dan maar een custom rom erop zetten, het is vast toch een oud kloteding :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 29-01-2017 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb een Windows Phone en kan het dus niet spelen, maar in het filmpje staat 'choose from over 700 cards'. Dat lijkt mij eigenlijk best weinig.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Bedoel je btw niet Marik inplaats van Mako?
Mako Tsunami is nou niet echt een groot character in de Yugioh Anime.

Ben een groot Yugioh fan. Heb ook toernooien gespeeld in het verre verleden.

Heb deze game dan ook gelijk gedownload. Wel even wennen aan de beperkingen zoals 3 monster en spell/trap card zones ook nadeel dat de nieuwere generatie er nog niet inzit zelfde met de huidige banlist.

Maar heb er zeer veel fun in. Heb 3 characters momenteel op lvl 14 en stage 12 ben ik nu.

Voor wie me wilt toevoegen me duelist id is: 505-593-964.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Chris Smoove schreef op zondag 29 januari 2017 @ 01:24:
[...]

Ja, 4.4 en hoger. Dan maar een custom rom erop zetten, het is vast toch een oud kloteding :P
Zit al te kijken naar een nieuwe phone. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:21
Leuk spel zo ver! Vind het alleen jammer dat het aantal kaarten (nog) redelijk beperkt is. Maar is zeker vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Weten jullie hoeveel dit spel kost qua MB's bij gewoon gebruik?
Installeer hem nu, maar het lijkt alsof hij veel gaat gebruiken in de toekomst..

Heeft iemand tips voor een beginner? :D

[ Voor 12% gewijzigd door Wereldkaart op 13-02-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Wereldkaart schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:31:
Weten jullie hoeveel dit spel kost qua MB's bij gewoon gebruik?
Installeer hem nu, maar het lijkt alsof hij veel gaat gebruiken in de toekomst..

Heeft iemand tips voor een beginner? :D
Neem maar iets van 2mb/uur aan ofzo, dus eigenlijk bijna niets.

Als het goed is krijg je als beginner nog steeds een hoop gems iets van 2k ofzo. Koop een paar packs uit "Flame of the Tyrant" voor "Warrior Dai Grepher", het is een rare card met 1700 ATT, dus zeer goed en makkelijk te verkrijgen. De meeste op Ultimate Rising, veel kaarten daarin zijn de backbone van veel decks, plus die pack en Age of Discovery verdwijnen 15 maart, dus prioriteit daaraan stellen. Het belangrijkste nog, pray to the RNGgods.

www.reddit.com/r/duellinks is best actief en veel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Okay top!
Dankjewel.
Wil je me adden trouwens?
217-828-210

Na 2 packs te openen van die series kreeg ik al die super rare :D agent of creation venus. Lijkt alleen niet zo goed? :(

[ Voor 50% gewijzigd door Wereldkaart op 14-02-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Topicstarter
Wereldkaart schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:14:
Okay top!
Dankjewel.
Wil je me adden trouwens?
217-828-210

Na 2 packs te openen van die series kreeg ik al die super rare :D agent of creation venus. Lijkt alleen niet zo goed? :(
Geadd, als er nou meer tweakers dit spelen, kunnen we een chatroom kapen om NL te praten :P
Dit spel staat vgm in de top van de appstores, dusja.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 14-02-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik speel ook! Vond het tweakers forum als redelijk rustig, dacht dat er weinig medespelers waren. Mijn id is : 241-870-851

• Wereldkaart
Het gaat niet zo goed :(

Stage 14 maar verlies 50% van de battles tegen bots.. :(
Heb geprobeerd die Warrior Da grepher te krijgen, maar na 1600 gems not niet gelukt x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ik stuur nu steeds die Vagabond naar jullie toe als die daar om vraagt, doen jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Zo, inmiddels deze game ook opgepakt en tot nu toe erg leuk, ik heb een aantal van jullie toegevoegd. Mijn ID is: 053-712-912

Wel erg lucky, ik ben inmiddels de trotse bezitter van de volgende Ultra Rare: Meteor Black Dragon! Verder zit ik momenteel in Stage 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:48
Anderen die ook vast zitten op het loading screen met blauwe cirkels? Opnieuw installeren - Wifi/4G werkt allemaal niet. Kan nergens op internet een fix vinden. (S6 Edge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

WhiteTiiger schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:07:
Anderen die ook vast zitten op het loading screen met blauwe cirkels? Opnieuw installeren - Wifi/4G werkt allemaal niet. Kan nergens op internet een fix vinden. (S6 Edge).
Nope, kom er gewoon in. Geen enkel probleem.

------------------------------------

Vermakelijk spelletje verder, maar voelt wel heel erg P2W aan. Kaarten zijn objectief beter, en je kan ze amper removen (niet zoals hearthstone dat je een x damage erop doet, en daarna weer, om hem zo langzaam weg te werken).

Weet niet of dit beter wordt in de hogere stages. Momenteel verblijf ik in 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:48
IdieEasy schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:20:
[...]

Nope, kom er gewoon in. Geen enkel probleem.
Na een keer of 3/4 opnieuw te installeren is het ineens gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben recentelijk ook begonnen met het spelen van Duel Links, daar ik op een Android-telefoon ben overgestapt. Erg vermakelijk voor tussendoor en het wekt veel nostalgie op! Ik zit nu op level 19 in Stage 19 en het is niet meer zo vanzelfsprekend om te winnen van bots, vooral als er een sterke Fusion monster op turn 1/2 tevoorschijn komt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:55
Niet eens een TCG topic ergens op GoT? :-O
Ik speel het sinds begin 2018 en ik vermaak me er nog steeds prima mee!
Het houdt je ook op vele vlakken continu bezig he? Steeds nieuwe karakters die je kunt unlocken, nieuwe booster sets die om de haverklap uit komen, kortingsacties, echt veel events die elkaar in hoog tempo opvolgen, de Ranked Duels waar je ook echt tegen spelers van alle uithoeken van de wereld speelt. Konami doet z'n best om de spelers verslaafd te houden ;)

Ik speel free-to-play en heb eigenlijk nooit een top tier deck, evengoed vermaak ik me er mee. Toch elke keer weer even nadenken welke character ik wil levelen, en in welke booster box ik m'n gems wil steken. Die full boxes zijn wel ernstig annoying om open te trekken, kan echt veel gems kosten voordat je de kaart krijgt die je wilt >_<

Begin 2018 vond ik het nog wel leuk dat het echt een beetje classic/slow format Yu-Gi-Oh was. Maar inmiddels is syncho ook al in het leven geroepen en zijn er zulke sterke effect en fusion monsters in het spel dat OTK geen zeldzaamheid meer is.

Zal binnenkort m'n nummer eens opsnorren!
Pagina: 1