Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

YouTube blurry en pixalated video`s

Pagina: 1
Acties:

• TheDream07
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Beste mede Tweakers,

Ik heb al een tijdje last van blurry video`s als ik via YouTube een video wil bekijken. Dit is voorheen NIET zo geweest! Eerst dacht ik dat het aan de internetverbinding zou liggen maar als de video 100% geladen is zijn ze nog steeds blurry en pixalated. Daarna de videokaart drivers geüpdatet van mijn GTX 960 maar dit mocht ook niet baten.

Het heeft wel eerst goed gewerkt maar van de hak op de tak zonder rare aanpassingen gedaan te hebben niet meer!

Dit probleem is getest op 3 verschillende browsers en allemaal hetzelfde resultaat.
- Google Chrome
- Microsoft Edge
- Opera

Hopelijk heeft iemand van jullie dit al een keer eerder gezien en waarschijnlijk een tip richting de oplossing!
Alvast bedankt! _/-\o_

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:06
Misschien denk ik nu te simpel, maar staat de kwaliteit wel op automatisch of op een hoge HD resolutie? (tandwiel-knop rechtsonderin de afspeelbalk) bij mij valt die wel eens terug naar 480p om onduidelijke redenen en dan moet ik het handmatig weer op "Automatisch" zetten.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Toevallig een screenshot van hoe het er uit ziet?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Daarnaast, staat Hardware Acceleration aan in je flash instellingen? Dit kan ook helpen :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• TheDream07
Ook al staat de kwaliteit op 480p 720p of 1080p de blurry pixels blijven.
Hardware acc. staat aan in google chrome. Maar niet alleen Google Chrome heeft er last van. Ook Opera en Internet explorer en Edge.

Zie foto: http://imgur.com/a/vG4ZS

Excuses voor de wat slechte kwaliteit maar de bedoeling is duidelijk te zien.

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb je het alleen bij YouTube video's, of ook bij Vimeo (o.i.d.) of lokale videobestanden?
Lijkt wel een videokaart probleem.

• TheDream07
@Magic6399 Nee het is alleen bij video`s op youtube. Als er dvdtjes worden afgespeeld of andere videobestanden is er niks aan de hand.

• TheDream07
Iemand nog een idee?

Alvast bedankt :D

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar had je Hardware Acc al eens uitgeschakeld in flash? Lees eigenlijk alleen dat ie aan moet staan, maar dit soort problemen werden vaak juist opgelost door het uit te schakelen @TheDream07

Wordt eigenlijk de HTML5 of de flashplayer gebruikt?

YouTube: YouTube

Wat staat daar?

[ Voor 29% gewijzigd door Vorkie op 15-05-2017 21:11 ]

• TheDream07
@ThaNetRunner Ik ga jou bedanken! Het was de Hardware Acc. Deze uitgeschakeld in Chrome en meteen werkte het.

Ik dank u harterlijk!
Pagina: 1