Toon posts:

Vrrp port forwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment 2 ubiquiti zo ingesteld dat ze met het vrrp protocol kunnen werken, alleen nu is de vraag kan ik het zo configureren dat als ik op de "master" portforwarding instel dat dit automatich ook op de "slave" router word ingesteld.
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Extra informatie: type ubiquiti edgemax
Besturingsysteem: edgeOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in Webdesign, Markup & Clientside Scripting omdat :? Neem even Waar hoort mijn topic? door voor informatie over wat wél en wat niet in de Devschuur® thuis hoort ;)

Verder had ik je topic wel verplaatst naar het juiste forum als ik er niet van overtuigd was dat er het e.e.a. ontbreekt aan je topicstart zoals beschreven in onze Quickstart. Neem die dus ook even door en open dan gerust een nieuw topic (in het juiste forum ;) ) met die quickstart in je achterhoofd :Y) d:)b
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:25:
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust hier onder.
Jij moet ons helpen jou te helpen ;) Dwz. dat je in je topicstart zoveel mogelijk informatie opneemt (wat heb je al gezocht, gevonden, geprobeerd etc.) zodat we dat niet nog uit je hoeven te trekken in de eerste paar posts voordat we je écht kunnen helpen ;)
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:33:
Extra informatie: type ubiquiti edgemax
Besturingsysteem: edgeOS
Tot slot: Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 26-01-2017 14:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.