Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 22:03
Ik ben bezig voor een onderzoek door meerdere meldingen cq vragen van meerdere gebruikers.

Wat is er aan de hand: Twee mensen zijn aan het chatten voor een tijdje en opeens lijkt het erop dat beide partijen elkaar aan het bellen zijn ,terwijl ze niet hebben aangegeven. Ze hebben dus beiden niet gebeld of gekozen om te bellen.Vervolgens bellen ze elkaar wel om te vragen waarom degene gebeld had en die weet van niks en geeft aan dat de andere partij belde.

De vraag hier van mij of er meer mensen dit soort problemen ondervinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Noresponse op 26-01-2017 13:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kan me hier niet in vinden eerlijk gezegd. Het probleem komt me niet bekent voor en heb het ook nog niet eerder gezien.

Heb je gekeken of een van de personen geen last heeft van Ghost Touches o.i.d.?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:28
Denk dat het heel simpel is. Mij gebeurt het ook wel eens, die button zit heel vervelend geplaatst naast de button voor het invoegen van attachments (plaatjes e.d.). Eens in de zoveel tijd heb ik een simpele misklik en druk ik op bellen, in plaats van add attachment.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-07 10:28
Moi_in_actie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:40:
Denk dat het heel simpel is. Mij gebeurt het ook wel eens, die button zit heel vervelend geplaatst naast de button voor het invoegen van attachments (plaatjes e.d.). Eens in de zoveel tijd heb ik een simpele misklik en druk ik op bellen, in plaats van add attachment.
Ik denk ook dat dit het geval is, het overkomt mij regelmatig. Ik baal dan ook dat deze functie niet uit te zetten is, ik wil uberhaupt niet bellen via Whatsapp.

Als je per ongeluk op de bellen knop tikt gaat hij ook onmiddelijk bellen en hij gaat ook meteen over aan de andere kant, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:28
EnigmaNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Ik denk ook dat dit het geval is, het overkomt mij regelmatig. Ik baal dan ook dat deze functie niet uit te zetten is, ik wil uberhaupt niet bellen via Whatsapp.

Als je per ongeluk op de bellen knop tikt gaat hij ook onmiddelijk bellen en hij gaat ook meteen over aan de andere kant, erg vervelend.
Ze hadden de button gewoon ergens anders moeten plaatsen, bijvoorbeeld in het menu ("..." rechtsboven).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-07 10:28
Moi_in_actie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:44:
[...]

Ze hadden de button gewoon ergens anders moeten plaatsen, bijvoorbeeld in het menu ("..." rechtsboven).
Bijvoorbeeld, of (nog beter) een optie om het helemaal uit te zetten. Niemand die ik ken gebruikt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 22:03
Dus geen bug maar een gebruikers probleem. Mooi als ik de reacties lees en gebruik zelf BBM, waar bellen en videobellen boven is geplaatst. Ik snapte het ook al niet dat dit spontaan gebeurt.

Ik heb zelf geen whatsapp en binnen ons bedrijf gebruiken we standaard bbm en werk vanuit huis en kan het ook niet vergelijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Noresponse op 26-01-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mekks
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-08-2020
Ik was op zoek naar andere meldingen over dit probleem van 'het vanzelf bellen door WhatsApp', want ik heb dit probleem nog steeds. Wanneer ik een WA chatgesprek even open laat staan (om een keer in de pan te roeren😉), schiet WA naar de persoonlijke pagina van degene aan de andere kant en gaat dan spontaan bellen.. heel irritant.. Dit gebeurt op een Android toestel.. zelfs nog in augustus 2020..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 17:08

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik herken dit niet. Inderdaad wel misclicks waarna direct gebeld wordt. Een kleine vertraging zoals bij regulier bellen zou ook helpen.

Kan het wellicht te maken hebben met vuil op het scherm wat als een aanraking wordt geregistreerd?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Mekks schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:17:
Ik was op zoek naar andere meldingen over dit probleem van 'het vanzelf bellen door WhatsApp', want ik heb dit probleem nog steeds. Wanneer ik een WA chatgesprek even open laat staan (om een keer in de pan te roeren😉), schiet WA naar de persoonlijke pagina van degene aan de andere kant en gaat dan spontaan bellen.. heel irritant.. Dit gebeurt op een Android toestel.. zelfs nog in augustus 2020..
Volgens mij heb je gewoon een defect scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 21:54

DataGhost

iPL dev

Mekks schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:17:
Laat eens FB messenger of een andere app openstaan, gebeurt er dan ook iets?
Pagina: 1