proberen AKracing prox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotworgen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-05-2018
Ik ben op zoek naar een (gaming)stoel.

Voor het kopen van de stoel wil deze wel eerst een keer proberen.

Inmiddels heb ik al een aantal DXracer stoelen geprobeerd.

Graag wil ik ook van AKracing de prox een keer proberen.

Weet iemand een winkel waar deze in de showrrom staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Welkom op Tweakers,

Wat heb je zelf al gevonden op Tweakers en/of via Google? We verwachten hier namelijk wat meer inzet dan dat je nu gegeven hebt. Je kan bijvoorbeeld eens in (Gaming) bureaustoelen ervaringen kijken of een webshop met showroom opzoeken, die deze stoelen verkoopt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotworgen
ik had zelf al een webshop gevonden met DXracer stoelen (en deze geprobeerd). Hier was er een die zou kunnen qua zit.

Het topic waar je naar linkt had ik ook gezien. De hier genoemde needforseat stoelen zijn (in gewoon grijs/zwart en grotere maten) veelal pas over een paar maanden leverbaar. De IKEA stoel (Markus) die genoemt wordt is de stoel die ik nu heb. Deze begint zijn leeftijd te laten zien...

Voor AKracing stoelen heb ik gekeken, maar wat ik kon vinden via google zegt of niets over een showroom, of had een optie om virtueel door de winkel te kijken, waarbij ik geen stoelen kon vinden.

Ik ben op zoek naar deze specifieke stoel na de stoel van een collega (een smaller model van AKracing) geprobeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
pricewatch: AK Racing ProX Gaming Chair (Zwart/Wit)

Al deze winkels hebben geen showroom o.i.d. waar deze stoel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotworgen
De meeste zijn webshops met service/afhaalpunt (als ik zo kijk).

Alternate ben ik pas geweest toen ik daar in de buurt was. Daar hebben ze niet de stoel staan die ik zocht.

Azerty en MaxICT hebben inderdaad een showroom waar ik zou kunnen informeren. Ik moet toegeven dat ik deze over het hoofd gezien heb.