Ik zoek een?
Receiver voor pa en ma. Op dit moment hebben ze een Pioneer VSX-405RDS MKII, maar deze is flink gedateerd en kan niet meer alle functies bieden die ze willen. Ze willen wel hun speakerset behouden, namelijk de Mirage Nanosat 5.1 set. Aangezien ik hier weinig speccs over kon vinden en niet helemaal meer up-to-date ben in dit segment mijn vraag
Wat is je budget?
Ongeveer 400 euro. Als het voor minder kan, graag.
Ze willen het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films te kijken via een NUC htpc op een Philips 55" FHD tv
- Muziek te luisteren via spotify (connect)
- TV te kijken
- CD's te luisteren via een Pioneer CD wisselaar met enkel tulp uitgang
- Geluid te streamen via hun iPad/Android telefoon
Wat heb je zelf al gevonden?
Denon X1300W of misschien de X2300W afhankelijk van het advies
ONKYO TX-NR656
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij kunnen de apparaten die ik al gevonden heb alle functies bieden die ze willen. Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie, als in andere producten of missende functies. Daarbij ben ik op zoek naar redenen om voor een van de apparaten te kiezen. Ik hoop dat jullie me meer inzicht kunnen geven op korte termijn aangezien ik de aanschaf wil doen tijdens de BTW weg dagen bij Media Markt.
Alvast bedankt!
Receiver voor pa en ma. Op dit moment hebben ze een Pioneer VSX-405RDS MKII, maar deze is flink gedateerd en kan niet meer alle functies bieden die ze willen. Ze willen wel hun speakerset behouden, namelijk de Mirage Nanosat 5.1 set. Aangezien ik hier weinig speccs over kon vinden en niet helemaal meer up-to-date ben in dit segment mijn vraag
Wat is je budget?
Ongeveer 400 euro. Als het voor minder kan, graag.
Ze willen het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films te kijken via een NUC htpc op een Philips 55" FHD tv
- Muziek te luisteren via spotify (connect)
- TV te kijken
- CD's te luisteren via een Pioneer CD wisselaar met enkel tulp uitgang
- Geluid te streamen via hun iPad/Android telefoon
Wat heb je zelf al gevonden?
Denon X1300W of misschien de X2300W afhankelijk van het advies
ONKYO TX-NR656
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij kunnen de apparaten die ik al gevonden heb alle functies bieden die ze willen. Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie, als in andere producten of missende functies. Daarbij ben ik op zoek naar redenen om voor een van de apparaten te kiezen. Ik hoop dat jullie me meer inzicht kunnen geven op korte termijn aangezien ik de aanschaf wil doen tijdens de BTW weg dagen bij Media Markt.
Alvast bedankt!