Goede bijna-middag,
Omdat mijn huidige beeldscherm na een hele hoop trouwe jaren het aan het begeven is en ik toch eigenlijk nu is een keer de overstap wil maken naar full-hd & digitaal beeld heb ik de overweging gemaakt om een nieuw scherm te kopen.
Maar gezien het feit dat ik 2 schermen gebruik (Nu 2 verschillende) en ik nu is een keer het goed wil hebben ben ik op zoek naar 2 dezelfde schermen.
Ik zoek een?
Zoals ik net ook al beschreef 2 schermen waarmee ik kan gamen
Ik ga gebruik maken van een HDMI kabel en een Displayport of DVI (Liefst display).
Ik moet er moderne games vloeiend op kunnen spelen op graphics die mijn gpu aan kunnen.
Speakers moeten ingebouwd zijn.
Ik heb na wat research erachter gekomen dat ips mooier beeld heeft en tn sneller is.
Maar kan je ook een (relatief) snel ips scherm krijgen? Ik heb er niet zoveel verstand van.
Ik wil graag tussen de 20 en 25"
Kleiner vind ik niet echt prettig, en groter ook niet omdat het er 2 zijn en het gewoon niet op mijn bureau past.
Wat is je budget?
Ik wil eigenlijk onder de 200 euro per scherm blijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk heb ik geen voorkeur in, al wil ik geen hp/acer/asus want dat is op gebied van computers rotzooi, dus ga er vanuit dat dat in de monitor markt hetzelfde is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De schermen gaan aangesloten op mijn PC:
Omdat mijn huidige beeldscherm na een hele hoop trouwe jaren het aan het begeven is en ik toch eigenlijk nu is een keer de overstap wil maken naar full-hd & digitaal beeld heb ik de overweging gemaakt om een nieuw scherm te kopen.
Maar gezien het feit dat ik 2 schermen gebruik (Nu 2 verschillende) en ik nu is een keer het goed wil hebben ben ik op zoek naar 2 dezelfde schermen.
Ik zoek een?
Zoals ik net ook al beschreef 2 schermen waarmee ik kan gamen
Ik ga gebruik maken van een HDMI kabel en een Displayport of DVI (Liefst display).
Ik moet er moderne games vloeiend op kunnen spelen op graphics die mijn gpu aan kunnen.
Speakers moeten ingebouwd zijn.
Ik heb na wat research erachter gekomen dat ips mooier beeld heeft en tn sneller is.
Maar kan je ook een (relatief) snel ips scherm krijgen? Ik heb er niet zoveel verstand van.
Ik wil graag tussen de 20 en 25"
Kleiner vind ik niet echt prettig, en groter ook niet omdat het er 2 zijn en het gewoon niet op mijn bureau past.
Wat is je budget?
Ik wil eigenlijk onder de 200 euro per scherm blijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk heb ik geen voorkeur in, al wil ik geen hp/acer/asus want dat is op gebied van computers rotzooi, dus ga er vanuit dat dat in de monitor markt hetzelfde is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De schermen gaan aangesloten op mijn PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 360,50 | € 360,50 |
| 1 | ASRock B150M Pro4S/D3 | € 67,50 | € 67,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 478,95 | € 478,95 |
| 1 | Fujitsu S26391-F1333-L400, 500GB | € 109,66 | € 109,66 |
| 1 | Sharkoon T28 (blauwe leds) | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Samsung SE-208GB Zwart | € 57,62 | € 57,62 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 86,50 | € 86,50 |