Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semyazaruax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-02-2023
Hi Tweakers,

ik wil graag een unattended installatie maken, nu lukt dit prima incl. alle drivers en software. Het enigste probleem waar ik tegen aan loop is dat ik op geen enkele mogelijkheid Office365 geïnstalleerd krijg. Ik kan namelijk niet meerdere bestanden toevoegen en uit die meerdere bestanden maar één bestand runnen.

Wat ik nu heb geprobeerd:

De ISO openen (in NTLite) en de directory C:\InstallFilesTemp\Office aangemaakt. Hierin heb ik alle bestanden gezet dus:

- install.bat
- setup.exe
- install.xml

Ik weet dat de bestanden goed zijn, op mijn eigen computer werken ze namelijk en word Office netjes geïnstalleerd.

Ik heb vervolgens in de "post install" optie C:\InstallFilesTemp\Office\install.bat toegevoegd, maar aan het eind van de Windows installatie gebeurd er verder niks en word deze gewoon niet geïnstalleerd.

Iemand die mij misschien op weg kan helpen naar de juiste oplossing over hoe het dan wel te doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

https://www.ntlite.com/di...fice-2013-pro-integration

Daar staat mogelijk handige tips in, de werking van NTlite en unattended installs zal hetzelfde blijven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semyazaruax
Thanks ik ga meteen eens kijken, dankjewel voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semyazaruax
Ben er helaas nog niet uit, installer loopt vast op 95% haha, ik laat de uitkomst hier weten als ik er uit ben!