Hoe feedback te geven ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 17:26
Mijn vraag
Ik wil graag een positieve feedback geven aan de koper van een van mijn advertenties, ik zie echter nergens de mogelijkheid om dit te doen, kijk ik scheel, of zit dit heel diep op de site weggestopt ?
tevens ga ik vanavond een toetsenbord/cover ophalen, ook die gebruiker wil ik graag feedback geven, werkt het geven van feedback als koper anders dan als verkoper ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op de website naar een handleiding (maybe een tip om hiervoor een korte FAQ te maken ), of een knop om feedback te kunnen geven
...

Beste antwoord (via J-roenn op 26-01-2017 12:12)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Feedback geven kan heel eenvoudig en daarvoor moet je naar het V&A tabblad gaan op het profiel van de koper of verkoper. Bijvoorbeeld: gallery: rens-br.

Rechts staat dan een knop met 'Beoordeling schrijven', hiervoor dient de koper / verkoper wel een advertentie te hebben in de V&A, aangezien je die moet selecteren bij het beoordelen.

Indien er geen advertentie geplaatst is, is het niet mogelijk om een beoordeling achter te laten.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 26-01-2017 11:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Feedback geven kan heel eenvoudig en daarvoor moet je naar het V&A tabblad gaan op het profiel van de koper of verkoper. Bijvoorbeeld: gallery: rens-br.

Rechts staat dan een knop met 'Beoordeling schrijven', hiervoor dient de koper / verkoper wel een advertentie te hebben in de V&A, aangezien je die moet selecteren bij het beoordelen.

Indien er geen advertentie geplaatst is, is het niet mogelijk om een beoordeling achter te laten.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 26-01-2017 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 17:26
rens-br schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:05:

Thnx, zat dus inderdaad scheel te kijken :F