Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57
Hallo beste tweakers,

Volgens mij heb ik het goede subforum gevonden zo niet excuses :)
Ik zit met een "probleempje"
Eind vorig jaar had T-Mobile een actie voor abonnementen icm met de moto z play (deze actie werd ook gelinkt vanuit de december prijzen parade. vandaar dat ik er ook bij kwam). Deze actie gold tot het einde van het jaar.
Naar aanleiding van deze actie ben ik 27 december gaan rondkijken of deze actie een beetje een goede deal was ivm de telefoon die ik graag gelijk volledig wilde betalen om de latere (en totale) maankosten zo laag mogelijk te houden.

Op Belsimpel.nl werd deze zelfde actie aangeboden alleen konden ze de telefoon voor ongeveer 20€ minder aan bieden en op de site van belsimpel stond alles op voorraad. Dus ik heb met belsimpel gebeld voor een aantal vraagjes omtrent het abonnement wat er bij hoorde en heb daarna alles meteen afgesloten en het volgende geregeld:

-Telefoon in 1x betalen a 186 euro
-geen aansluitkosten a 20 euro
-abonnement oneindig bellen en smsen in nederland en 6GB data voor 20euro p/m
-onbeperkt muziek streamen

Belsimpel zou vervolgens een mail sturen om het laatste te regelen met tmobile. Dit ging dan om de betaling via ideal en het ondertekenen van het contract. Dit heb ik meteen dezelfde dag geregeld en alles zou goed komen.
Vervolgens hoor ik op 30 december dat mijn bestelling wat later komt ivm de telefoon die niet meer te leveren zou zijn. Na nog een tijd wachten (ondertussen is het januari) word ik gebeld of ik misschien de witte versie van de moto z play wil omdat die wel op voorraad is. Dit heb ik afgeslagen omdat ik best even kan wachten en de zwarte mooi vind. Ik heb nog wel gevraagd of alles goed komt met mijn abonnement en dat ik niet vanaf december al moet betalen voor mijn abonnement en het pas eind januari ergens krijg. Alles zou goed komen.

Nou werd ik gisteren gebeld door belsimpel dat de actie tot eind vorig jaar liep en nu niet meer geldig is en dat ze dus niet kunnen leveren. Of ik een andere "aanbieding" wil. Ik heb gezegd dat ze mogen kijken wat ze kunnen vinden en ik kreeg een paar uur later het volgende (nu standaard) abonnement aangeboden:

-Telefoon in 1x betalen a 341 euro
-WEL aansluitkosten a 20 euro
-abonnement oneindig bellen en smsen in nederland en 5GB data voor 21euro p/m
-GEEN onbeperkt muziek streamen

Al met al ben ik dus sowieso 200 euro meer kwijt en krijg ik dan alsnog minder. Hier ben ik het nu dus niet mee eens, maar wat zijn mijn rechten in dit geval?

Ik hoop dat dit een beetje leesbaar/duidelijk is?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Met betrekking tot het onderwerp heb je inderdaad de goede sectie te pakken. Maar als het om rechten en plichten van winkels gaat, hoort het topic beter thuis in SF, dus schopje van TPL naar SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
shit, toch de verkeerde gekozen :P toch bedankt :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Je hebt gewoon een overeenkomst met Belsimpel en die zullen ze moeten nakomen. Ik kan geen enkele geldige reden bedenken waarom het niet meer leverbaar zou zijn.

Dat gezegd hebbende, er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Hoeveel moeite wil je er in stoppen om je recht te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Wat is precies de reden dat het niet meer leverbaar is? Dat is mij even onduidelijk. Wel belangrijk om te weten.

De nieuwe aanbieding is dus met de zelfde telefoon, het kost alleen meer? Dan lijkt het erop dat het hun nu teveel gaat kosten oid. Dan zou ik gewoon blijven aandringen op het nakomen van de overeenkomst. Maar goed, dat is wat vooruit lopen op de zaken.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
Zij leveren jou een totaalproduct aan, jij hebt met hun contact daar zij jouw tussenpersoon zijn. Zij dienen dus te zorgen voor een adequate oplossing die gelijkwaardig is aan of beter is dan het eerdere aanbod. Of zij stellen je zoals nu te zien is een minder aanbod aan, maar dan moet de prijs daar ook naar zijn en dat zie ik nu dus niet. Zij bieden niet echt een compensatie voor de "geleden schade". Ik zou hierop gaan hameren als ik jou was, daar er een getekende koopovereenkomst is tussen beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 12:06
Je zou ze nog op hun eigen algemene voorwaarden kunnen wijzen, in artikel 11 daarvan staat vermeld dat ze bij niet leveren een eventuele schadevergoeding kunnen uitkeren. Al zijn ze nogal vaag in hun verwoording.

Van de andere kant vermoed ik dat ze dat zonder hun artikel 11 ook gewoon verplicht zijn. Jullie hebben namelijk een overeenkomst gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
emnich schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:24:
Je hebt gewoon een overeenkomst met Belsimpel en die zullen ze moeten nakomen. Ik kan geen enkele geldige reden bedenken waarom het niet meer leverbaar zou zijn.

Dat gezegd hebbende, er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Hoeveel moeite wil je er in stoppen om je recht te halen?
Mijn idee is inderdaad ook dat ik het contract met belsimpel heb afgesloten dus dat zij nu zouden moeten leveren. Ik snap dat er verschil zit tussen gelijk hebben en krijgen en uiteindelijk ga ik er geen rechtzaken oid over beginnen natuurlijk, maar misschien dat mensen hier nog tips hebben om toch gelijk te krijgen zonder erg drastische maatregelen te nemen :)
Ex Nunc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:36:
Wat is precies de reden dat het niet meer leverbaar is? Dat is mij even onduidelijk. Wel belangrijk om te weten.

De nieuwe aanbieding is dus met de zelfde telefoon, het kost alleen meer? Dan lijkt het erop dat het hun nu teveel gaat kosten oid. Dan zou ik gewoon blijven aandringen op het nakomen van de overeenkomst. Maar goed, dat is wat vooruit lopen op de zaken.
In eerste instantie was de telefoon niet op tijd leverbaar en nu de telefoon weer leverbaar is zeggen ze dat T-mobile het abonnement niet meer aanbied. Dit "ivm de neiuwe eu regels voor data in het buitenland" oid. iets waar ik niets mee te maken heb maar ook geen gebruik van maak.
inderdaad dus dezelfde telefoon maar alles kost meer en ik krijg minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
adminappelgebak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:46:
Zij leveren jou een totaalproduct aan, jij hebt met hun contact daar zij jouw tussenpersoon zijn. Zij dienen dus te zorgen voor een adequate oplossing die gelijkwaardig is aan of beter is dan het eerdere aanbod. Of zij stellen je zoals nu te zien is een minder aanbod aan, maar dan moet de prijs daar ook naar zijn en dat zie ik nu dus niet. Zij bieden niet echt een compensatie voor de "geleden schade". Ik zou hierop gaan hameren als ik jou was, daar er een getekende koopovereenkomst is tussen beide partijen.
Giesber schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:49:
Je zou ze nog op hun eigen algemene voorwaarden kunnen wijzen, in artikel 11 daarvan staat vermeld dat ze bij niet leveren een eventuele schadevergoeding kunnen uitkeren. Al zijn ze nogal vaag in hun verwoording.

Van de andere kant vermoed ik dat ze dat zonder hun artikel 11 ook gewoon verplicht zijn. Jullie hebben namelijk een overeenkomst gesloten.
ik heb inderdaad geen speciaal aanbod oid mogen ontvangen als schadevergoeding. Misschien dat artikel 11 in een volgende mail benoemen inderdaad helpt.

Zou het een redelijk voorstel zijn om dan te vragen om alleen de telefoon voor het afgesproken bedrag te leveren en het contract met T-mobile te laten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligfietser
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-01 15:39
Ik heb gisteren een soortgelijke discussie gehad met Belsimpel.
Ook gebruik gemaakt van de december actie, Samsung S7 met Tmob abonnement oneindig bellen en smsen in nederland en 6GB data voor 20euro p/m.
Er zou wat fout zijn gegaan. Maar ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen met een simkaart van Tmobile. De S7 nu reeds in gebruik, accessoires gekocht en tevreden met het toestel. ook Spotify aangeschaft want met dit abo gratis streamen. Belsimpel : heel vervelend voor u als klant maar ja, het abo wordt niet meer aangeboden dus ja. Het beste wat u kan doen is Het toestel terug sturen en dan kijken we naar een passend aanbod voor u.
Tja alle abo's zijn duurder geworden, en moet meer bijbetalen voor de telefoon...
Ik was er stil van, ik moest er even over nadenken.

Toch eens Tmobile zelf gebeld, en ja het tijdelijke nummer staat wel in het systeem.

Weer met Belsimpel gebeld en ze gaan het uitzoeken. Ik voel me zwaar teleurgesteld dat ik , zonder een fout van mij, zo wordt behandeld. Ik houdt voor nu voet bij stuk, ik heb een geldige overeenkomst met simkaart en al.

Ik houdt jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
Ligfietser schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:19:
Ik heb gisteren een soortgelijke discussie gehad met Belsimpel.
Ook gebruik gemaakt van de december actie, Samsung S7 met Tmob abonnement oneindig bellen en smsen in nederland en 6GB data voor 20euro p/m.
Er zou wat fout zijn gegaan. Maar ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen met een simkaart van Tmobile. De S7 nu reeds in gebruik, accessoires gekocht en tevreden met het toestel. ook Spotify aangeschaft want met dit abo gratis streamen. Belsimpel : heel vervelend voor u als klant maar ja, het abo wordt niet meer aangeboden dus ja. Het beste wat u kan doen is Het toestel terug sturen en dan kijken we naar een passend aanbod voor u.
Tja alle abo's zijn duurder geworden, en moet meer bijbetalen voor de telefoon...
Ik was er stil van, ik moest er even over nadenken.

Toch eens Tmobile zelf gebeld, en ja het tijdelijke nummer staat wel in het systeem.

Weer met Belsimpel gebeld en ze gaan het uitzoeken. Ik voel me zwaar teleurgesteld dat ik , zonder een fout van mij, zo wordt behandeld. Ik houdt voor nu voet bij stuk, ik heb een geldige overeenkomst met simkaart en al.

Ik houdt jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
jij hebt dus al wel een simkaart en toestel ontvangen? nog in 2016 of ook dit jaar? en werkt deze nu al wel en zit het alleen vast op de nummeroverdracht? of begrijp ik je verkeerd?
Ziet er naar uit dat jij in ieder geval meer "leverage" hebt dan ik. afgezien van mijn 200 euro die ik al kwijt ben maar nog niets voor heb gezien.

[ Voor 81% gewijzigd door superwashandje op 26-01-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adminappelgebak
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-07 16:45
superwashandje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:56:
[...]

[...]
ik heb inderdaad geen speciaal aanbod oid mogen ontvangen als schadevergoeding. Misschien dat artikel 11 in een volgende mail benoemen inderdaad helpt.

Zou het een redelijk voorstel zijn om dan te vragen om alleen de telefoon voor het afgesproken bedrag te leveren en het contract met T-mobile te laten zitten?
Ja dat abonnement ga je waarschijnlijk niet meer krijgen nu wegens de uitspraak van de rechter rondom het onbeperkt muziek luisteren wat tegen de wet netneutraliteit in gaat. Nog niets definitiefs though, maar weet niet of ze het nu nog wel aanbieden. Ga in ieder geval voor je telefoon, dat is jouw goed recht en laat hun komen met een goed alternatief op het abonnement wat jij nu niet kan krijgen. In het andere geval is er namelijk al een tijdelijk nummer, in jouw geval blijkbaar niet en dan wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het is niet de bedoeling om te dubbelposten, je kan hiervoor de Wijzig-knop gebruiken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligfietser
@superwashandje, 30dec alles besteld 70 euro toestel betaald, met nummer overdracht. 3januari bevestiging dat ik alles rond was + simkaart ontvangen met tijdelijke nummer en toestel ontvangen. Simkaart nog niet gebruikt daar ik nog een abo heb en geen dubbele kosten wil.
Jouw probleem is idd groter.
Het is gewoon balen dat zoiets gebeurd en dat belsimpel dan zegt, ja vervelend maar niks aan te doen. je wordt zo dubbel gepakt. duurder abo, aansluitkosten en ook nog meer voor je toestel (bij)betalen.
En dat onbeperkt muziek luisteren is nog steeds bij 10gb abo

@superwashandje, nee mijn abo is 'verkeerd' gegaan en dus gecancelled, volgens Belsimpel en Tmobile.
Alleen niemand weet waarom of ze willen het niet zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
bedankt voor de input, ik stuur wel een mail terug dat ik in ieder geval niet ga bij betalen en dat ik als er geen fatsoenlijk alternatief abonnement te vinden is de telefoon graag alsnog opgestuurd krijg.
edit: artikel 11 is natuulijk opzettelijk zo vaag geschreven dat als je er naar refereert dat ze meteen kunnen wijzen op het woordje "eventuele"

[ Voor 26% gewijzigd door superwashandje op 26-01-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 20:39
Bel anders eens even met https://www.consuwijzer.nl/, die kunnn je advies geven hoe je te werk moet gaan om dit op te lossen.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
adminappelgebak schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:06:
[...]

Ja dat abonnement ga je waarschijnlijk niet meer krijgen nu wegens de uitspraak van de rechter rondom het onbeperkt muziek luisteren wat tegen de wet netneutraliteit in gaat. Nog niets definitiefs though, maar weet niet of ze het nu nog wel aanbieden. Ga in ieder geval voor je telefoon, dat is jouw goed recht en laat hun komen met een goed alternatief op het abonnement wat jij nu niet kan krijgen. In het andere geval is er namelijk al een tijdelijk nummer, in jouw geval blijkbaar niet en dan wordt het lastig.
tmobile biedt nog steeds abonnementen aan met data vrije muziek. Zullen ze waarschijnlijk blijven doen tot er een uitspraak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Uiteindelijk zal budget toko Belsimpel natuurlijk gewoon roepen dat ze niet kunnen leveren en dat ze daarom ontbinden. Ben benieuwd wat je daar nog aan kan doen.

Het onbeperkt luisteren van muziek mag toch, zolang het maar voor alle muziekstreamingdiensten geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde actie van T-mobile (en hetzelfde toestel) bij een andere winkel. Deze heb ik gisteren geleverd gekregen, inclusief actie abo van T-mobile. Dus wat ze zeggen lijkt me bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Toch proberen meer druk te zetten op een beschaafde manier. Het ligt niet aan jou dat het allemaal zo gelopen is. Ik ben wel benieuwd naar wat hun reden is dat deze overeenkomst definitief niet meer na te komen is. De actie liep tot eind vorig jaar, maar jij hebt deze op tijd besteld, namelijk voor 31 december 2016. Dat er zo'n nasleep kon komen was te verwachten, dus ze hebben zelf het risico ook genomen.

Je kunt ook zelf even met T-Mobile contact opnemen en navraag doen. Sowieso handig om wat informatie in te winnen, zodat je wat steviger staat in onderhandelingen.

Ze mogen in ieder geval met een goed aanbod komen en niet iets wat meer kost of minder product/dienst aanbied dan de originele afspraak.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
ja, dat is ook mijn idee inderdaad. Als het wat langer duurt vind ik ook niet erg op zich maar wat ze nu proberen te doen is gewoon contractbreuk volgens mij. Ik kreeg vanochtend weer een mail waarin ik gewoon word doorverwezen naar hun bestelpagina en dat ik daar iets anders uit mag zoeken. Lekker makkelijk natuurlijk; ik heb gewoon een contract met hen ondertekend en nu zeggen ze dus dat hun leverancier niet kan leveren en ik mag iets anders uitzoeken... Ja tuurlijk mag dat, als ik ook maar de rest bijbetaal. oftewel hetzelfde als een nieuwe klant en geen enkele compensatie.

Voor dat ik met ze in zee ging heb ik eerst nog hier de shopreviews bekeken maar die waren toch behoorlijk positief allemaal. achteraf had ik (natuurlijk) gewoon rechtstreeks bij T-mobile moeten bestellen maar daar is het nu te laat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
Sigis schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:03:
Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde actie van T-mobile (en hetzelfde toestel) bij een andere winkel. Deze heb ik gisteren geleverd gekregen, inclusief actie abo van T-mobile. Dus wat ze zeggen lijkt me bullshit.
kan zijn dat er iets naast zit maar volgens mij had Belsimpel de aanvraag al moeten indienen bij T-mobile. Zodra het toestel leverbaar was kunnen ze deze aanvraag in het systeem opvragen en afronden. Je hebt dan de actie van het moment van indienen. Schijnbaar hebben ze dit niet gedaan en vragen ze pas aan op het moment dat het compleet is. Nu bied Tmob deze abonnementen niet meer dus kunnen ze hem ook niet aanvragen/leveren.
Lijkt hem dus puur in de werkwijze te zitten... Dit verklaar ook waarom iemand anders hem inderdaad wel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
thefox154 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:44:
[...]

kan zijn dat er iets naast zit maar volgens mij had Belsimpel de aanvraag al moeten indienen bij T-mobile. Zodra het toestel leverbaar was kunnen ze deze aanvraag in het systeem opvragen en afronden. Je hebt dan de actie van het moment van indienen. Schijnbaar hebben ze dit niet gedaan en vragen ze pas aan op het moment dat het compleet is. Nu bied Tmob deze abonnementen niet meer dus kunnen ze hem ook niet aanvragen/leveren.
Lijkt hem dus puur in de werkwijze te zitten... Dit verklaar ook waarom iemand anders hem inderdaad wel krijgt.
Klopt. Alleen heeft T-Mobile dat abonnement nog wel. MAAR niet voor die prijs. Maar dat zou niet moeten uiten voor de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakewu123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:29
Volgens mij is de verhaal van de topicstarter @superwashanje zo.( corrigeer me als ik het verkeerd heb begrijpen. )

De topicstater heeft een abo contract gesloten met Belsimple en het is nu niet meer leverbaar. == hij heeft dus nu recht om volledig geld terug te ontvangen die hij heeft uitgegeven aan belsimple.

Wat belsimpel nu doet is een nieuwe offerte, maar blijkbaar niet aantrekkelijk. Het is nou de keuze van @superwashandje om te nemen of weigeren. == nog steeds recht om volledig geld terug te ontvangen die hij heeft uitgegeven aan belsimple.

Als belsimple een goede verkoper ben, dan geeft ze een goeie offerte aan @superwashandje. Maar dat hoeft ze niet te doen. Nergens staat dat ze verplicht moet.

Ik heb een soortgelijke abonement genomen, maar dan bij Mobiel.nl. Dat risico heb ik zelf genomen, dat ze misschien niet gaan leveren. Dat is de natuur van een special deal. OP = OP.

Ik advieseer je niet een rechtzaak te beginnen, want dan verloor je misschien! meer geld dan een abo.

It is just my 2 cent, no hate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
loki504 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:49:
[...]

Klopt. Alleen heeft T-Mobile dat abonnement nog wel. MAAR niet voor die prijs. Maar dat zou niet moeten uiten voor de TS.
Belsimpel kan het niet aansluiten in het t-mobile systeem zal dit speciefeke abo niet meer voorkomen. Dus ja als de leverancier geen mogelijkheid heeft stat belsimpel ook met de rug tegen de muur.
Ze hebben gewoon een fout gemaakt in de aanvraag procedure als ze juist geacteerd hadden had TS het abonnement kunnen hebben. T-Mobile zal geen uitzondering maken dus Belsimpel zal dan het verschil moeten bijleggen of iets dergelijks. Maar denk niet dat ze dat doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
thefox154 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:56:
[...]

Belsimpel kan het niet aansluiten in het t-mobile systeem zal dit speciefeke abo niet meer voorkomen. Dus ja als de leverancier geen mogelijkheid heeft stat belsimpel ook met de rug tegen de muur.
Ze hebben gewoon een fout gemaakt in de aanvraag procedure als ze juist geacteerd hadden had TS het abonnement kunnen hebben. T-Mobile zal geen uitzondering maken dus Belsimpel zal dan het verschil moeten bijleggen of iets dergelijks. Maar denk niet dat ze dat doen. :+
Dus belsimpel kan bij t-mobile niet een onbeperkt sms/bel en 6gb abonnement met data vrij muziek streamen? Lijkt mij erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen heb je een geldige overeenkomst die de andere kant niet zomaar eenzijdig kan ontbinden. Je zult er echter waarschijnlijk een zware dobber aan hebben om je gelijk ook daadwerkelijk te krijgen. Zoals altijd geldt: wees beleefd, maak duidelijk dat je weet hoe de vork in de steel steekt, let op waar je mee akkoord gaat en bouw een dossier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:51
loki504 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:04:
[...]

Dus belsimpel kan bij t-mobile niet een onbeperkt sms/bel en 6gb abonnement met data vrij muziek streamen? Lijkt mij erg sterk.
Nee dat kan niet meer sinds 16/1/2017. Toen zijn de nieuwe Go abonnementen ingegaan. Alleen verlengingen die na 16/1 ingaan, worden nog verwerkt. Nieuwe aanvragen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitum schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:42:
Nee dat kan niet meer sinds 16/1/2017. Toen zijn de nieuwe Go abonnementen ingegaan. Alleen verlengingen die na 16/1 ingaan, worden nog verwerkt. Nieuwe aanvragen niet meer.
Dit is niet relevant. Wat de ene aanbieder met de andere heeft afgesproken maakt voor de overeenkomst van TS niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:51
Ik antwoord op de vraag of Belsimpel een SSSB abonnement kan afsluiten bij Tmobile. Het antwoord daarop is nee, dat kan nu niet meer. Als Belsimpel vergeten is vóór 16/1 het abonnement aan te vragen voor TS dan kun je hoog of laag springen, dat abonnement komt er dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitum schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:53:
Ik antwoord op de vraag of Belsimpel een SSSB abonnement kan afsluiten bij Tmobile. Het antwoord daarop is nee, dat kan nu niet meer. Als Belsimpel vergeten is vóór 16/1 het abonnement aan te vragen voor TS dan kun je hoog of laag springen, dat abonnement komt er dan niet meer.
Belsimpel kan prima een abonnement met de genoemde voorwaarden leveren. Het kost ze alleen een klap geld en dat is precies niet het probleem van TS.

Uiteraard wil men dat niet en dan komt het verhaal 'kan niet' opeens op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Ik zie nu dat de 6gb data bundel er niet meer is. En dat het 5 of 10 is. het verschil tussen 5 en 10 gb is 4 euro. Dus zou:
Telefoon in 1x betalen a 186 euro
-geen aansluitkosten a 20 euro
-abonnement oneindig bellen en smsen in nederland en 10GB data voor 24euro p/m
-onbeperkt muziek streamen

Een goed alternatief zijn. Het feit dat zijn Telefoon ineens veel duurder is. En nu ineens wel aansluit kosten moet betalen is gewoon te belachelijk voor worden. Een heeft niets met wel of geen abonnement kunnen leveren te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
Nou, na nog een keer alleen maar een link te krijgen naar de belsimpel homepage om iets nieuws uit te zoeken (zonder enige tegemoetkoming of erkenning van hun kant) heb ik voorgesteld om het abonnement wat niet te leveren is maar te annuleren en mij alleen de telefoon op te sturen. Deze stond namelijk op de site bij de orderstatus aangegeven als gereserveerd voor mij (en dus ook betaald).

de reactie daarop:
Allereerst onze excuses voor de verwarring welke mogelijk op onze website heeft gestaan. Ik kan de gegeven indicatie momenteel niet in zien, daardoor kan ik de situatie niet wijzigen. De oude bestelling met ordernummer 1111111111 is inmiddels geannuleerd. Het bedrag wat is voldaan voor het toestel in combinatie met het abonnement wordt binnen 5 werkdagen terug geboekt op het bij ons bekende rekeningnummer. Om deze reden wordt er geen toestel verzonden. Wij vernemen het graag als je alsnog een abonnement in combinatie met de Motorola Moto Z Play in combinatie met een abonnement wenst te bestellen bij ons.
oftewel. Zij hebben bestelde order eenzijdig geannuleerd en gaan als het goed is het geld weer naar mij over maken. Als ik nu echter inlog op de site met mijn vorige ordernummer staat er dus het eerder voorgestelde "alternatief" en dat ze wachten op mijn bijbetaling a €355.90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
loki504 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:04:
[...]

nee je leest niet, ze kunnen niet tegen dat tarief leveren want die zijn niet aansluitbaar in de systemen.
Belsimpel zal het verschil dan zelf bij moeten passen om de klant te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligfietser
Update, Belsimpel heeft gecontroleerd ofhet tijdelijke nummer actief was, niet dus. Vervolgens doodleuk een standaard tekst waarin wordt gevraagd om ik reeds een ander abo heb uitgezocht . MMMm 'tot het uiterste voor jou' van die slogan merk ik niks. Mijn antwoord was, stuur mij een spetterend vervangend aanbod, wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligfietser
Zo ,net contact met Belsimpel gehad. Eigenlijk geen passend aanbod, dwz voor het zelfde geld en met zelfde bijbetaling , gehad. Ik stuur het hele pakket retour met de kosten die ik reeds gemaakt heb, hoesje en screenprotektor en draadloze lader. Door deze acc is de foon onbeschadigd gelukkig.
De acc kosten krijg ik terug en daarmee is het klaar.

Ik wacht de komende maanden op een mooie aktie met een nieuwe telefoon. Ik heb onlangs een Xiaomi 3s international gekocht als reserve, het toestel dus met band 20 bevalt steeds beter, met als grote pluspunt , geweldige accuduur, maar dat is allemaal offtopic ;-).

Wel geleerd was deze aktie, ik denk toch rechtstreeks bij de provider te kopen, wel duurder maar ook meer zekerheid en een Nedelands toestel.

Dank voor alle adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Heb een keer een soortgelijk iets gehad (niet bij belsimpel, wel m.b.t. een T-Mobile abonnement); Hele sterke aanbieding van T-Mobile actie icm een toestelactie van 3rd-party verkoper zelf. Uiteindelijk konden ze het niet leveren en de 3rd-party verkoper 'kon niks betekenen' ter tegemoetkoming gezien de actie van T-Mobile toen ook verlopen was.

Máár: gebeld naar de klantenservice van T-Mobile en die deden totaal niet moeilijk. Gewoon het abonnement alsnog met de desbetreffende korting gekregen en zelfs de telefoon voor de actieprijs van de 3rd-party verkoper er bij gekregen (wat 200 euro scheelde met T-Mobile's eigen prijs). (Y) van T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kunnen de eigen ervaringen wat minder hier? Dat biedt namelijk geen oplossing voor de TS.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1