Topic afdrukken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Is het mogelijk om een topic af te drukken? Bestaat er een print vriendelijke versie van een topic?

Ik kan helaas zo niks vinden. Bestaat er zoiets?

Thanks

Beste antwoord (via Isane op 26-01-2017 10:03)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kunt ?limit=999 achter de URL zetten om meer posts per pagina te krijgen. Of je kunt dat aantal standaard verhogen in je voorkeuren. Dan kan je grotere topics in 1x afdrukken.

Bijvoorbeeld: geen Het algemene Office 365 topic (vele pagina's) maar Het algemene Office 365 topic (zie de onderliggende URL).

Meer dan 999 gaat geloof ik niet. Al zou ik heeele grote topics sowieso niet snel willen afdrukken.

Qua opmaak zou je zelf aangepaste CSS kunnen maken, als je weet hoe en wat. Maar dat is misschien een brug te ver.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Isane schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:37:
Is het mogelijk om een topic af te drukken?
Dat is wel mogelijk. Via CTRL + P, helaas is er geen printvriendelijke versie,waardoor het slecht leesbaar is / wordt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kunt ?limit=999 achter de URL zetten om meer posts per pagina te krijgen. Of je kunt dat aantal standaard verhogen in je voorkeuren. Dan kan je grotere topics in 1x afdrukken.

Bijvoorbeeld: geen Het algemene Office 365 topic (vele pagina's) maar Het algemene Office 365 topic (zie de onderliggende URL).

Meer dan 999 gaat geloof ik niet. Al zou ik heeele grote topics sowieso niet snel willen afdrukken.

Qua opmaak zou je zelf aangepaste CSS kunnen maken, als je weet hoe en wat. Maar dat is misschien een brug te ver.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Bedankt voor de antwoorden. Helaas wordt het topic uit elkaar gedrukt in de printversie.
CSS is een brug te ver, bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Je kan met een screengrab add-on in Firefox in één keer hele schermafdrukken van de hele pagina maken. Is wel jpg of png en bij een 999 limit wordt het een groot bestand. Ook geen verdeling in pagina's.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.