Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Kritische gebruikersrecensies LG Ultrafine 5K Display.."

Pagina: 1
Acties:

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Vandaag is bekend geworden dat Apple nooit recensies heeft toegestaan voor dit product, het artikel klopt dus simpelweg niet. Hebben jullie hier zelf wel research naar gedaan, of is het gewoon klakkeloos overgenomen (gevaarlijk)?

Source: http://tidbits.com/article/17017

[ Voor 11% gewijzigd door JoeyPrr op 26-01-2017 09:24 ]

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wilde graag hetzelfde onder de aandacht brengen. Het zou Tweakers.net sieren als ze hier ook de hand in eigen boezem steken.

Op zich vind ik het begrijpelijk dat de fout wordt gemaakt, het lijkt erg overtuigend en het ligt ook absoluut in de lijn wat je van Apple verwacht. Zelf ben ik er ook tot deze correctie vol in getuind.

Denk dat het daarom des te belangrijker om te erkennen dat ook hier fouten worden gemaakt (en natuurlijk intern overleggen hoe je als nieuwssite jezelf het best kunt wapenen tegen dit soort fouten).

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Oh wow, dit is het soort fouten waar ik buikpijn van kan krijgen.

Jullie hebben helemaal gelijk. Het moet worden toegegeven dat er problemen zijn met het display zelf, maar dit is een blunder aan onze kant. Ik kan daarvoor allerlei verzachtende omstandigheden aanhalen, maar dat ga ik niet doen.

Ik heb nu in elk geval om te beginnen het hele originele artikel omgegooid. Later vandaag volgt een nieuw artikel over dit onderwerp waarin ik het onder de aandacht breng. Het spijt me dat dit zo is gelopen. Wij checken nieuwsfeiten waar mogelijk (of zelfs als het niet mogelijk is, proberen we het) en dit is een geval waarin dat niet is gebeurd |:(

Veel dank voor het onder de aandacht brengen hiervan. Dat waardeer ik enorm.

Edit: En daar is hij nieuws: Apple staat gebruikersrecensies toe bij LG Ultrafine 5K Display

[ Voor 12% gewijzigd door arnoudwokke op 26-01-2017 11:15 ]