In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Vraag
Alle reacties
Wat voor topic wordt dit? Wordt het een 'Heb ik ook' topic of wil je het probleem ook daadwerkelijk opgelost zien?Salvatron schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:12:
Mensen ook last van het feit dat OK Google er last van heeft dat hij soms hetzelfde woord met een kleine letter herkent, en soms met een hoofdletter?
In het eerste geval is de topicwaarde nogal beperkt en komt er een slotje op. In het tweede geval verwachten we een stuk meer eigen inzet: Wat heb je zelf al gedaan, gevonden en geprobeerd?
ik wil natuurlijk dat dit probleem opgelost wordt want het verminderd de functie van ok google. Ik denk dat dit probleem niet kan worden opgelost, behalve door Tasker te gebruiken icm met autovoice en dan aparte functies te maken, eentje voor hoofdletter, eentje voor kleine letter. Of door een ander commando te gebruiken dmv tasker/autovoice ipv het oorspronkelijke OK Google commando.
En ja of anderen dit probleem ook hebben of dat het gewoon een probleem is voor deze specifieke versie van android/ok google.
En ja of anderen dit probleem ook hebben of dat het gewoon een probleem is voor deze specifieke versie van android/ok google.
In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Bedankt voor je reactie. In dat geval maak ik er een 'Vraag-topic' van en kan het topic open blijven.
Welke app lat je dit gebruiken? Gebruik je Google Now of Google Assistent? En gebruik je dan standaard commando's of heb je een eigen app gemaakt die communiceert met Google Now/Google Assistent?
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Het is de standaard app van google, dus ik neem aan dat dat google now is. Ik gebruik de standaard commando's, heb geen eigen app, maar ik heb wel tasker en autovoice geinstalleerd waarmee ik een paar custom-commando's heb.Jantje2000 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:50:
Welke app lat je dit gebruiken? Gebruik je Google Now of Google Assistent? En gebruik je dan standaard commando's of heb je een eigen app gemaakt die communiceert met Google Now/Google Assistent?
Oke, dan kan ik niet verder helpen. Ik dacht namelijk: als je je eigen app had gebouwt zou je een lower kunnen inbouwen. Dus dan zet hij eerst alle commando's om naar kleine letters. Dit gaat je nu echter niet helpen, dus dat is dan jammer
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Pagina: 1