Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Mensen ook last van het feit dat OK Google er last van heeft dat hij soms hetzelfde woord met een kleine letter herkent, en soms met een hoofdletter? Als ie woord met een hoofdletter herkend reageert hij bijv. niet op een commando, echter als hij precies hetzelfde woord met een kleine letter herkent reageert hij wel op een commando. Dit is straalbezopen aangezien het commando correct wordt herkend, alleen de letter is geen hoofdletter/kleine letter waardoor dat ding het commando niet herkend. Echt een fout die ze er uit moeten halen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Salvatron schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:12:
Mensen ook last van het feit dat OK Google er last van heeft dat hij soms hetzelfde woord met een kleine letter herkent, en soms met een hoofdletter?
Wat voor topic wordt dit? Wordt het een 'Heb ik ook' topic of wil je het probleem ook daadwerkelijk opgelost zien?

In het eerste geval is de topicwaarde nogal beperkt en komt er een slotje op. In het tweede geval verwachten we een stuk meer eigen inzet: Wat heb je zelf al gedaan, gevonden en geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
ik wil natuurlijk dat dit probleem opgelost wordt want het verminderd de functie van ok google. Ik denk dat dit probleem niet kan worden opgelost, behalve door Tasker te gebruiken icm met autovoice en dan aparte functies te maken, eentje voor hoofdletter, eentje voor kleine letter. Of door een ander commando te gebruiken dmv tasker/autovoice ipv het oorspronkelijke OK Google commando.
En ja of anderen dit probleem ook hebben of dat het gewoon een probleem is voor deze specifieke versie van android/ok google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bedankt voor je reactie. In dat geval maak ik er een 'Vraag-topic' van en kan het topic open blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-09 23:02
Welke app lat je dit gebruiken? Gebruik je Google Now of Google Assistent? En gebruik je dan standaard commando's of heb je een eigen app gemaakt die communiceert met Google Now/Google Assistent?

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Jantje2000 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:50:
Welke app lat je dit gebruiken? Gebruik je Google Now of Google Assistent? En gebruik je dan standaard commando's of heb je een eigen app gemaakt die communiceert met Google Now/Google Assistent?
Het is de standaard app van google, dus ik neem aan dat dat google now is. Ik gebruik de standaard commando's, heb geen eigen app, maar ik heb wel tasker en autovoice geinstalleerd waarmee ik een paar custom-commando's heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-09 23:02
Oke, dan kan ik niet verder helpen. Ik dacht namelijk: als je je eigen app had gebouwt zou je een lower kunnen inbouwen. Dus dan zet hij eerst alle commando's om naar kleine letters. Dit gaat je nu echter niet helpen, dus dat is dan jammer

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Pagina: 1