Toon posts:

Tips voor nieuwe radio voor in de woonkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Bij mijn thuis zijn we aan het verbouwen. Hierbij is onze 30 jaar oude stereo toren helaas overleden ;). Nu ben ik opzoek naar een nieuwe stereoset en boxen. Ik vraag het maar aan jullie. Omdat bij ons thuis de discussie rond gaat dat het niet uitmaakt of je boxen van 100 of 200 koopt. Mijn broer zegt dat je een goed muziek gehoor moet hebben om het verschil tussen een box van 100 of 200 te kunnen herkennen.

Stereoset:
Verbinding met de telefoon/iPad
Cd speler voor mijn vader
Prijs is t/m 500euro
Goede prijs kwaliteitsverhouding :)

Groeten Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:27
Ik zou denken aan een Denon ceol setje.

Doet volgens mij alles wat je wil. AirPlay, opladen iPhone of iPad. Radio, cd, netwerk. Bedienbaar met app en prima kwaliteit voor een setje.
http://www.correct.nl/art...Jn21sOW3tECFY8Q0wodqIEIPA

Misschien nog wel goedkoper bij de btw actie van de mediamarkt te scoren, dat weet ik niet....

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat hij ook Android of kan je dat dan via Bluetooth doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:27
Via Bluethooth sowieso. Verder kan je imo ook zelf wat dingen onderzoeken, toch?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:47

Skef

Ik scheer.me

Je zou voor de verbinding met iPad enz ook een Google Chromecast Audio op de line-in kunnen pakken? Dan wordt de keuze voor je set ineens een stuk breder...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."