Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanwerre
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Mijn vraag:
ik ben op zoek naar een goeie m2 ssd voor in mijn pc, met dat dit redelijk nieuw is op de markt vraag ik liever hier naar meer info dan gwn eentje aan te schaffen die me goed lijkt, liefst een 128 of 256 GB versie.

ik ben hierbij op zoek naar wat prijs kwaliteit

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En je vraag is?
Wat heb je zelf al gevonden, wat voor moederbord heb je, wat is je budget en wat wil je ermee gaan doen zijn de eerste paar vragen, zonder enige info kan niemand hier iets nuttigs over zeggen ;)
Verder is M.2 niet per definitie PCIe maar kan het net zo goed Sata600 zijn waardoor een dure NVME SSD er niet op gaat werken...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 08:04
wat heb je zelf al gezocht?
iedereen is hier bereid je te helpen maar dan verwachten we wel een klein beetje zelf initiatief.

als je alleen al op google en dit forum kijkt vind je hier veel informatie over

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi dylanwerre,

Welkom op GoT! :)

Echter, je startpost is onvoldoende en daarom moet ik hem helaas sluiten. Hier op Tweakers.net zijn we best streng omtrent eigen inzet: we willen zien dat je zelf moeite steekt in je vraag.

Begin eens met het doorlezen van de policy: Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Heb je vragen? Stel ze dan gerust! Je kunt me een bericht sturen door links op het pijltje te klikken links van mijn naam.

Succes! :)

Groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.