Hallo,
Ik wil via de Exchange Management Console agenda rechten uitdelen aan meerdere gebruikers op een afdeling. Iedereen moet elkaars agenda kunnen lezen. Ik heb een groep aangemaakt en daar alle gebruikers op de afdeling aan toegevoegd. Vervolgens heb ik onderstaande commando's uitgevoerd:
Ik vind op internet geen antwoord op deze vraag of alleen hele lange scripts waar ik niet uit kom.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ik wil via de Exchange Management Console agenda rechten uitdelen aan meerdere gebruikers op een afdeling. Iedereen moet elkaars agenda kunnen lezen. Ik heb een groep aangemaakt en daar alle gebruikers op de afdeling aan toegevoegd. Vervolgens heb ik onderstaande commando's uitgevoerd:
Dit werkt voor 1 gebruiker, ik moet nu echter voor alle gebruikers de laatste regel uitvoeren. Hoe kan ik dit automatiseren?$gp = $(Get-Group "Afdelings Groep Naam”).Identity.DistinguishedName
$mb = Get-Mailbox -Filter ”Memberofgroup -eq ’$gp”
$mb | Foreach-Object {Add-MailboxFolderPermission $_”:\Calendar” -User gebruiker1@domein.nl -AccessRights Reviewer}
Ik vind op internet geen antwoord op deze vraag of alleen hele lange scripts waar ik niet uit kom.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.