[Electrocorner] 2e hands producten in de Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Zoals in meerdere reviews van Electrocorner gelezen kan worden betreffen alle producten op de website refurbished, demo-modellen en 2e hands producten.

Aangezien in de Pricewatch alleen nieuwe producten verhandeld worden, lijkt me het logisch om de winkel te verwijderen uit de Pricewatch.

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn dit even na te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

rens-br schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:45:
Zoals in meerdere reviews van Electrocorner gelezen kan worden betreffen alle producten op de website refurbished, demo-modellen en 2e hands producten.

Aangezien in de Pricewatch alleen nieuwe producten verhandeld worden, lijkt me het logisch om de winkel te verwijderen uit de Pricewatch.

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn dit even na te gaan?
Na even random wat producten te hebben aangeklikt uit hun productaanbod bij ons, lijkt het hier allemaal te gaan om nieuwe producten. Ze bieden praktisch altijd wel een 'alternatief' model aan, wat inderdaad een renew, refurb etc product is, maar je kan het nieuwe product gewoon bestellen, voor de prijs die bij ons geadverteerd wordt. Check bijvoorbeeld deze link, waar je naartoe wordt gestuurd als je vanuit Tweakers doorklikt: https://www.electrocorner...&utm_campaign=TweakersNew. De laptop is nieuw te bestellen voor 685 euro of als HP Renew product voor 599 euro.

In de basis is hier niets mis mee, je kan het product nieuw bestellen voor de in de Pricewatch geadverteerde prijs, of je kiest om 'm als Renew te bestellen voor een lagere prijs. Coolblue doet trouwens hetzelfde met hun Tweedekansjes.

Electrocorner is inderdaad in het verleden niet altijd netjes geweest door refurb producten met bjibehorende prijzen te verkopen via de Pricewatch. Maar dit is inmiddels opgelost, zoals je hierboven kan lezen. Ik weet niet precies wanneer die omslag is geweest, maar het zou goed kunnen dat de reviews met klachten hierover precies in die periode zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Glaanie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:53:
Na even random wat producten te hebben aangeklikt uit hun productaanbod bij ons, lijkt het hier allemaal te gaan om nieuwe producten.
Bedankt voor je reactie. Ik zie het nu inderdaad ook. Ik zou toch zweren dat ik gisteren een aantal producten had gezien die wel linkte naar 'renew' producten.

Overigens zie ik dat er bij een product de link in zijn geheel niet meer werkt, dus wellicht dat ik het daar gezien heb. pricewatch: HP Omen 15-ax010nd

Volgende keer toch maar even de relevante links posten.
Electrocorner is inderdaad in het verleden niet altijd netjes geweest door refurb producten met bjibehorende prijzen te verkopen via de Pricewatch. Maar dit is inmiddels opgelost, zoals je hierboven kan lezen. Ik weet niet precies wanneer die omslag is geweest, maar het zou goed kunnen dat de reviews met klachten hierover precies in die periode zijn gemaakt.
Eén review is inderdaad van dit jaar en de rest is van augustus of ouder. Bedankt in ieder geval voor het verder uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

rens-br schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik zie het nu inderdaad ook. Ik zou toch zweren dat ik gisteren een aantal producten had gezien die wel linkte naar 'renew' producten.

Overigens zie ik dat er bij een product de link in zijn geheel niet meer werkt, dus wellicht dat ik het daar gezien heb. pricewatch: HP Omen 15-ax010nd

Volgende keer toch maar even de relevante links posten.

[...]

Eén review is inderdaad van dit jaar en de rest is van augustus of ouder. Bedankt in ieder geval voor het verder uitzoeken.
Mocht je wat tegenkomen, laat het maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Glaanie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:22:
[...]

Mocht je wat tegenkomen, laat het maar weten :)
Zal ik zeker doen. Nogmaals merci voor het uitzoeken.