Mijn vraag:
Ik zou graag een nieuwe pc builden, maar ik ben niet zeker of alle onderdelen perfect met elkaar zouden samenwerken en of iemand tips heeft of betere componenten kent die vergelijkbaar zijn met de build die ik heb uitgeprobeerd.
De bedoeling van mijn computer is vooral om deze als game-pc te gebruiken die krachtig genoeg is om de nieuwste games te kunnen draaien.
Games die ik vaak speel: Counter-Strike: Global Offensive, GTA V, Watch_Dogs2 (in de toekomst),...
Ik heb al reeds een hdd van 1TB en sdd van 128gb om mijn operating system op te draaien, maar zou nog een ssd van 265gb bij nemen om de games op te installeren.
Kan deze extra ssd handig zijn of werken de games even snel op een gewone hdd?
In verband met de grafische kaart had ik ook een vraag:
Is het ook mogelijk om 3 schermen aan te sluiten met deze videokaart?
Bijvoorbeeld 1 met dvi, en 2 met hmdi(actieve adapter van dvi naar hdmi)?
De case die ik zou gebruiken is de X-strike Aero-cool case.

Ik wil graag een krachtige pc, zonder te moeten overklokken, voorlopig heb ik enkel 2 hd schermen maar ik kijk nog niet direct uit om een 4k-screen aan te schaffen.
Dit is de build die ik al probeerde om samen te stellen:
Zou iemand me kunnen helpen?
Alvast erg bedankt
Ik zou graag een nieuwe pc builden, maar ik ben niet zeker of alle onderdelen perfect met elkaar zouden samenwerken en of iemand tips heeft of betere componenten kent die vergelijkbaar zijn met de build die ik heb uitgeprobeerd.
De bedoeling van mijn computer is vooral om deze als game-pc te gebruiken die krachtig genoeg is om de nieuwste games te kunnen draaien.
Games die ik vaak speel: Counter-Strike: Global Offensive, GTA V, Watch_Dogs2 (in de toekomst),...
Ik heb al reeds een hdd van 1TB en sdd van 128gb om mijn operating system op te draaien, maar zou nog een ssd van 265gb bij nemen om de games op te installeren.
Kan deze extra ssd handig zijn of werken de games even snel op een gewone hdd?
In verband met de grafische kaart had ik ook een vraag:
Is het ook mogelijk om 3 schermen aan te sluiten met deze videokaart?
Bijvoorbeeld 1 met dvi, en 2 met hmdi(actieve adapter van dvi naar hdmi)?

De case die ik zou gebruiken is de X-strike Aero-cool case.

Ik wil graag een krachtige pc, zonder te moeten overklokken, voorlopig heb ik enkel 2 hd schermen maar ik kijk nog niet direct uit om een 4k-screen aan te schaffen.
Dit is de build die ik al probeerde om samen te stellen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
1 | ASRock Fatal1ty B250 Gaming K4 | € 124,50 | € 124,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 6G | € 285,95 | € 285,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FB/16 | € 134,- | € 134,- |
1 | Corsair RM650x | € 106,- | € 106,- |
1 | Kingston SSDNow KC400 256GB | € 107,50 | € 107,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.132,95 |
Zou iemand me kunnen helpen?
Alvast erg bedankt