Toon posts:

Passwordtool met e-mail notificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een passwordtool die het volgende kan bieden:

- Centrale database waarin 0-50 verschillende logins met bijbehorende wachtwoorden worden opgeslagen.
- Mogelijkheid tot het invullen van een 'vervaldatum' per wachtwoord (de meeste van onze wachtwoorden zijn niet everlasting)
- Mogelijkheid om een alert per e-mail te ontvangen (zeg zo'n 14 dagen vantevoren) voordat het wachtwoord verloopt.
- Windows applicatie (als mogelijk ook bruikbaar op iOS/android maar dit is geen must)

Hebben jullie tips van password managers die al de bovenstaande functies bevatten?

Thanks ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou kunnen kijken naar Keepass icm Keeweb :) Ik heb goede ervaringen met Keepass, maar mocht je dit ook elders willen gebruiken (en via een ander OS) dan kan je het icm Keeweb gebruiken.

Ik weet alleen niet of er een expiry notification komt per mail, wel als je de database opent.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43
Ik vind zelf Secret Server wel ok: https://thycotic.com/products/secret-server/ en die heeft alles wat jij wenst volgens mij.