Toon posts:

Iemand ervaringen met dit waterblok? Swiftech MCW3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Swiftech MCW372.

The MCW372 receives a 1/4" copper base, assembled to the body with a gasket and secured via 8 stainless steel socket screws. The base is lapped to an 8 micro surface finish. The combination of high conductivity copper and mirror-finish surface, promote outstanding heat exchange between the CPU and the cooling fluid.

Is te koop bij de oc-shop. Ik heb namelijk geen 4 gaten om mijn socket anders had ik zijn grotere broer gekocht.

Is deze ook zo goed? Of is een waterblok van een ander merk beter? Ik heb een MSI Pro2-A. Mijn PSU zit over mijn CPU, dus veel ruimte heb ik niet. Geschat zo'n 6-7cm. En zorgen die 2 veren wel voor voldoende druk op mijn AMD CPU?

Ik ben van plan om een koelbox te gebruiken om het water te koelen. Is dit genoeg of moet ik bijv. nog een fan op de waterblok laten blazen?

thx in advance

Verwijderd

Topicstarter
http://www.oc-shop.nl/nl/images/wc_jackets_mcw372.gif

Dit is de link van het plaatje.
Geen idd hoe ik het met die HTML moet doen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/wc_jackets_mcw372.gif

Zoiets?

Verwijderd

Ik weet niet of een koelbox genoeg is, ligt eraan hoe je die koelt? Maar probeer het, als het niet lukt kun je altijd nog een radiator op de sloop halen!

Verwijderd

hij kwam iets slechter uit de tests als de MAZE2 van DangerDen maar het scheelde niet veel

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een link van die test? En ja zo wilde ik het plaatje hebben. En die koelbox loopt op 12V. Denk rond de 4A. Zal iets van 50Watt zijn. Er zal wel zo'n 10 liter water in komen. Denkelijk iets meer.

Verwijderd

nee, zou ik ff moeten zoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou mooi zijn. En weet iemand of die koelbox goed genoeg is? En of de veren op die waterblok wel genoeg druk uitoefent op een Socket A CPU.

Verwijderd

kan het niet meer vinden, maar ga er van uit dat je wel een van de beste 'retail' blocken hebt met dit ding
Pagina: 1