Toon posts:

Hercules kyro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumers
Ik ben van plan binnenkort over te stappen van mijn Hercules geforce2 32mb met tvout,naar een Hercules Kyro 64mb met tvout.Hebben jullie al ervaring met de kyro,is dit een goede ruil.
Laat het eens weten.
Groeten
ck

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Die ruil zou ik alleen maken als:

- je geld genoeg hebt en/of je oude kaart voor een goede prijs kan verkopen
- je vindt dat de 2D van de GF2 niet goed genoeg is (samen met het bovenstaande dus)
- je graag een TBR kaartje wilt hebben en ook hier weer wat bovenaan staat.

In prestaties zul je er niet echt veel op vooruit gaan. Begrijp me niet verkeerd, als ik tussen je GF2 of een 64MB KyroII moest kiezen zou ik zeker de laatste kiezen maar erg veel sneller dan jou kaart zal ie niet zijn (misschien verwacht je dat vandaar mijn verhaaltje ;) ).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik verwacht eigenlijk wat hogere resoluties op mijn monitor,hogere refresh rate,eventueel meer snelheid in games,maar ik zit te twijfelen omdat ik een artikel gelezen heb,waarin het 2d gebeuren er wat minder afkwam dan het 3d gebeuren.
En wat de prijs betreft,dat vind ik wel meevallen,die ligt tusen de 400 en 500 gulden
Groeten ck

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ehm, zet je monitor brightness op 100%, evenals contrast en je kunt er helemaal tegenaan met die Kyro2. Hij is nu zelfs scherper dan mijn Viper2 (die ik toch al boven een Geforce verkoos qua beeldkwaliteit)

BTW: Mijn monitor loopt op z'n laatste poten, vandaar 100% brightness...

De Kyro geeft gewoon iets donkerder beeld dan andere kaarten.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Mee eens, de 2D van de Kyro is echt wel goed te noemen. Ik weet niet of je dat van de slechte 2D hier in een review op Tweakers hebt gelezen maar daar klopt dus geen hout van :) . 3D was idd wel erg donker maar bij de Hercules krijg je een progje, 3Deep oid waarmee je alles perfect kunt regelen.

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Oke Mannen
Bedankt voor het advies,nieuwe kaart wordt Kyro
Groeten ck
Pagina: 1