Wat bedoel je precies? Zou je iets meer informatie willen geven, want op deze manier kunnen we er helaas weinig mee.
Scroll naar beneden en klik een paar keer op Totaalprijs.
Ik denk dat dit het (ongewenste) gedrag van de pagina is waar Olaf op doelt:

Bij sorteren op totaalprijs scrolt de pagina (bij de tweede keer klikken) naar boven.
Browser: Firefox 51.0

Bij sorteren op totaalprijs scrolt de pagina (bij de tweede keer klikken) naar boven.
Browser: Firefox 51.0
/dev/null
Dat is browser-behaviour; een leeg fragment zorgt hiervoor. Dat is helaas niet te voorkomen...
Intentionally left blank
Dat kan toch niet waar zijn? Sowieso gebeurd het niet bij elke klik..crisp schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:59:
Dat is helaas niet te voorkomen...
Kan het fragment niet verwijderd worden?
Wij gebruiken de fragment om de 'state' bij te houden aangezien de interactie via ajax verloopt. Dat maakt de pagina ook bookmarkable. Wanneer je bij sorteren weer teruggaat naar de 'default' state dan is er feitelijk geen informatie die in de fragment hoeft; technisch wordt er dan location.hash='' gedaan. De enige manier om dan scrolling te voorkomen is om dan maar een 'talisman' te gebruiken, maar imo is dat wel een ranzige oplossing voor een probleem dat maar relatief weinig voorkomt en weinig impact heeft.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Dat kan toch niet waar zijn? Sowieso gebeurd het niet bij elke klik..
Kan het fragment niet verwijderd worden?
Intentionally left blank
return false;
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nee, dat heeft geen nut
Er is nog wel een mogelijkheid in moderne browsers om het via de history API op te lossen, maar nogmaals: het is imo een onbeduidend probleem...
Intentionally left blank
Ik weet niet wat een talisman is, maar kun je dan inderdaad geen '#default' gebruiken of zo 
Ik snap wel dat het een minor issue is, maar wel lelijk
Ik snap wel dat het een minor issue is, maar wel lelijk
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Haha! Dat lijkt me het beste, ja
Ik heb het lokaal opgelost met pushState; over 2 weken online
Intentionally left blank
Pagina: 1