Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all!

Recentelijk heb ik geïnvesteerd in een nieuwe build samengesteld . Nu ben ik nog ontzettend in dubio over de monitor. Ik kijk momenteel naar deze opties.

Ik ben benieuwd of iemand ervaringen/ tips heeft aangaande monitor.

- Ik game graag en geniet daar van, maar ben geen die hard gamer. Als ik game, zijn het wel de grafisch zwaardere games vaak.
- Ik gebruik hem ook veel voor kantooractiviteiten
- Ik kijk op de monitor ook graag films en series
- Budget ligt in de lijn van bovenstaande lijst

Tips/ suggesties verneem ik graag :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gamen op 4K zal met een GTX 1060 geen leuke belevenis zijn. Ik zou mijn geld eerder aan een 1440p IPS/AMVA/PLS uitgeven. Bijvoorbeeld pricewatch: BenQ GW2765HT Zwart, pricewatch: AOC Q2775PQU Zwart of pricewatch: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je zeker geleid in, die overweging zat hem vooral in het vooruitkijken naar 4K films in de nabije(re) toekomst. Voor gamen realiseer ik me terdege dat het geen succes gaat worden. Dank voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SipSip
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:16:
Heb je zeker geleid in, die overweging zat hem vooral in het vooruitkijken naar 4K films in de nabije(re) toekomst. Voor gamen realiseer ik me terdege dat het geen succes gaat worden. Dank voor je reactie!
Games kun je altijd downscalen, games hebben daar gelukkig niet zo last van als wanneer je films downscaled. Al kun je volgens mij geen borderless games meer spelen en zit je dus altijd full screen. Dit zelf vind ik irritant omdat ik gewoon makkelijk wil alt+tabben tussen twee schermen. Misschien dus even handig om in je achterhoofd te houden voor wanneer je tussen 4k of 1440p kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SipSip schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:06:
[...]

Games kun je altijd downscalen, games hebben daar gelukkig niet zo last van als wanneer je films downscaled. Al kun je volgens mij geen borderless games meer spelen en zit je dus altijd full screen. Dit zelf vind ik irritant omdat ik gewoon makkelijk wil alt+tabben tussen twee schermen. Misschien dus even handig om in je achterhoofd te houden voor wanneer je tussen 4k of 1440p kiest.
Dank! Had ik nog niet bij stilgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1920×1080 of 2560×1080 ultrawide met een lekker hoge refresh rate of 1440p op wat lagere settings.
Pagina: 1