Vraag

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 11:24

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Topicstarter
Als eerste wil ik mijn excuus aanbieden aan iemand (weet niet meer wie het was) omdat ik nogal bod overkwam in een ander topic over een Wacom tablet , maar zit de laatste tijd niet goed in mijn vel vanwege gezondheid problemen . dus bij deze mijn excuus voor mijn reactie .

nu mijn vraag waar het om gaat . ik wil een Asus z270 TUF mark 1 kopen maar ik weet uit ervaring van de z170-A waar ook een plastic deel over de IO poorten zat dat deze niet in mijn HTPC (behuizing Silverstone granada GD8 dacht ik) past . en moest ik dat plastic verwijderen , was simpel met schroefjes .
nu is mijn vraag kan het plastic deel wat over de IO poorten zit mij de z270 ook verwijderd worden ? zonder de boel te moeten slopen ?
Wie heeft dit bord of heeft daar ervaring mee?

graag hoor ik jullie ervaring..

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Alle reacties

Verwijderd

Dus je wil een moederbord kopen die volgehangen is met plastic waar je een meerprijs voor hebt betaalt om vervolgens een deel van dat plastic er weer af te halen omdat het anders niet in de behuizing past. Kan je dan niet beter een moederbord nemen die geen kunststof kap heeft. Veel goedkoper en kan je meteen wat bezuinigen op de specs want een aantal features van het TUF mk1 bord zal je niet kunnen gebruiken in de Grandia GD08. Overklokken is vanwege de niet al te beste airflow niet aan te raden en SLI al helemaal niet kan ik uit ervaring zeggen. Of je moet de behuizing dusdanig gemod hebben dat die aanpassing tot een veel betere koeling geleid heeft.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 11:24

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Topicstarter
het gaat dan alleen om het stukje over de IO poorten de rest kan en mag blijven zitten.
welke features kan ik dan niet gebruiken in mijn kast? ik zie niet in wat een kast met die functies nodig heeft maar goed misschien kun je me op weg helpen .
mijn koeling is overigens prima in orde ik draai een Corsair 100i gtx . sli hoeft van mij niet en zal ik ook niet gebruiken .

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.