Twitter databases gehackt?

Pagina: 1
Acties:

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Goedendag,

Sinds 2 weken geleden worden er een aantal pogingen gedaan om mijn verschillende twitter accounts te hacken. Eentje was mijn privé account en de andere heb ik ooit aangemaakt om iets te testen. Beide al jaren niet meer op ingelogd en verschillende wachtwoorden gebruikt. Nu in 2 weken tijd zijn er al pogingen gedaan om deze accounts te hacken. Mijn privé account heb ik verwijderd aangezien ik toch nooit meer twitter. Het test account mogen ze hebben (die was niet eens geactiveerd).

Hebben meer mensen last gehad dat hun twitter word aangevallen? Of heb ik gewoon pech.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik krijg deze melding ook af en toe, ook een oud account.Eerlijk gezegd niet naar gekeken nog, Twitter staat niet erg hoog op m'n prio lijstje :$

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• erwin26
janvanduschoten schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:08:
Ik krijg deze melding ook af en toe, ook een oud account.Eerlijk gezegd niet naar gekeken nog, Twitter staat niet erg hoog op m'n prio lijstje :$
Krijg je sinds kort of krijg je ze al langer? Bij mij staat twitter ook niet op een hoge prio, alleen men privé account wel snel verwijderd aangezien er privé gegevens opstaan en die hoeven ze niet te hebben. (gebruik twitter toch niet meer)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:10

André

Analytics dude

Geen idee of de databases gehackt zijn, maar ik zou voor de zekerheid altijd 2-step verification aan zetten. Dan wordt het wel heel lastig voor ze.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Onderstaande mail van password@twitter.com gehad;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hBFbPfB.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• erwin26
André schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:34:
Geen idee of de databases gehackt zijn, maar ik zou voor de zekerheid altijd 2-step verification aan zetten. Dan wordt het wel heel lastig voor ze.
2-step heb ik niet aanstaan op twitter, in die tijd dat ik het gebruikte kon dat helaas nog niet bij twitter. Bij de rest van mijn inlogs (FB etc) heb ik dat wel :)

@Janvanduschoten,

Ik heb een andere mail gehad. Bij mij hadden ze dan al wel mijn paswoord gehackt (was ook geen moeilijke). Ik kreeg een melding dat er ingelogd was op een raar adres en als ik even wil inloggen met het volgende paswoord om mijn account vrij te geven (was geblokkeerd). Dat systeem werkt wel goed bij twitter.

[ Voor 28% gewijzigd door erwin26 op 25-01-2017 10:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
erwin26 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:01:
Ik heb een andere mail gehad. Bij mij hadden ze dan al wel mijn paswoord gehackt (was ook geen moeilijke). Ik kreeg een melding dat er ingelogd was op een raar adres en als ik even wil inloggen met het volgende paswoord om mijn account vrij te geven (was geblokkeerd). Dat systeem werkt wel goed bij twitter.
En je weet 2000% zeker dat het geen phisingmail was?

Either way: dit is meer wat voor Beveiliging & Virussen dan Internetmarketing & Social Media

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 25-01-2017 10:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• erwin26
RobIII schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:12:
[...]

En je weet 2000% zeker dat het geen phisingmail was?
Nee was geen phisingmail. Ik ben zelf naar twitter gegaan en de code over getypt. Hiermee kwam ik in mijn twitter account. Lijkt me sterk dat een phisingmail mij de inloggegevens gaat sturen van het account waar ze in willen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:42
Had je toevallig een accountje op Supercell?

nieuws: '1,1 miljoen gebruikersaccounts forum Clash of Clans-ontwikkelaar ges...

Check anders of je email voorkomt in de database van https://haveibeenpwned.com/
Pagina: 1