Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Onze TV die beneden staat is kapot gegaan. Dit is een 7 jaar oude 32 inch HD ready TV volgens mij. De TV wordt nu voornamelijk gebruikt voor mijn kinderen (peuter programma's). Mijn vrouw en ik maken er soms gebruik van om series en films te kijken (Door middel van Synology die de bestanden deelt met Kodi over NFS). Dit is SD alswel HD materiaal. Ik gebruik de TV wel regelmatig om te gamen (Xbox One).

Ik zit nu te kijken naar een 43 inch model (veel groter gaat niet mooi staan). 4K en met een 100 Hertz beeldscherm.

Android is fijn omdat ik daar rechtstreeks Kodi op kan installeren, maar zeker geen eis. Ik zit te kijken naar de volgende modellen:

SONY Bravia KD-43X8307C
pricewatch: Sony Bravia KD-43X8307C Zilver

PHILIPS 43PUS6501/12
pricewatch: Philips 43PUS6501/12 Zilver

Het budget is, liefst zo goedkoop mogelijk.

Jullie nog goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel mijn ervaringen delen met een Sony Bravia, de mijne draait ook op Android (W755C) en dat gaat prima samen met Kodi en Plex.

Ik moet zeggen, ik mis de ambilight van mijn oude Philips TV wel soms :)

Verder heeft de Philips zogenaamd HDR10 ondersteuning wat in theorie voor een beter contrast zou zorgen. Ik denk dat echter op dit prijspunt het verschil niet wezenlijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:23:
Ik kan wel mijn ervaringen delen met een Sony Bravia, de mijne draait ook op Android (W755C) en dat gaat prima samen met Kodi en Plex.

Ik moet zeggen, ik mis de ambilight van mijn oude Philips TV wel soms :)

Verder heeft de Philips zogenaamd HDR10 ondersteuning wat in theorie voor een beter contrast zou zorgen. Ik denk dat echter op dit prijspunt het verschil niet wezenlijk zal zijn.
Dat helpt al iets, dank je wel!