Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik vraag me af waarom de oled toetsenborden uit 2007 niet zijn aangeslagen, is het de absurde prijs? Ik snap het niet

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat snap je niet als je zelf al het antwoord geeft?

39

• Tennisbal
quote:
Fietsbel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:59:
Wat snap je niet als je zelf al het antwoord geeft?
Nieuwe technology is altijd duur in het begin. We zijn jaren verder maar zie ze nergens meer. Raar

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Omdat het niet alleen het oled schermpje is (wat nog steeds duur is) maar ook de duurdere ontwikkelingskosten (software) en productiekosten. En er moet wel een markt voor zijn. 1+1=

39

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Vergeten bij het grote publiek. Samen met de hoge prijs van de Optimus Maximus.
Maar het concept blijft interessant als nicheproduct. Ik verwacht wel weer een start-up die zoiets gaat maken. Ik denk dat er wel markt voor is. En de OLED techniek van nu is al weer een stuk beter én goedkoper dan die van 2007.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12:50

Compizfox

I use Arch, btw

Volgens mij is er ooit maar één zo'n ding geweest: de Optimus Maximus. Die was erg duur en er zijn er toen maar weinig van gemaakt.

Maar inderdaad, wel vreemd dat niemand hiermee is doorgegaan, zeker als je kijkt hoe erg merken als Razer en Corsair zich focussen op RGB-zooi in toetsenborden tegenwoordig. OLED is dan niet zo'n vreemde stap.

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Tennisbal
quote:
Compizfox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 02:21:
Volgens mij is er ooit maar één zo'n ding geweest: de Optimus Maximus. Die was erg duur en er zijn er toen maar weinig van gemaakt.

Maar inderdaad, wel vreemd dat niemand hiermee is doorgegaan, zeker als je kijkt hoe erg merken als Razer en Corsair zich focussen op RGB-zooi in toetsenborden tegenwoordig. OLED is dan niet zo'n vreemde stap.
Ik heb een k95 platinum cherry brown gekocht voor 199 euro. Ook een hoop geld. Oled op bv de macro keys zou perfect zijn.

Rare ontwikkeling

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
Compizfox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 02:21:
https://sonderdesign.com/ is er ook nog, al dan niet in kleur, e-ink ipv oled.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik snap niet waarom sturing uit 2007 niet aangeslagen is. Je zou al ruim een decennium moeten weten dat dit geen fatsoenlijke topicstart is en zoals je het stelt al sowieso niet topicwaardig is. Dicht.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True