Importeren Producten optie importeert heel andere producten

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ik wilde het lijstje dat -The_Mask-hier heeft gemaakt importeren naar een eigen wenslijst dus ik drukte op het knopje 'importeer producten' maar gek genoeg kreeg ik toen de wenslijst die je nu in mijn profiel ziet met de naam 'importeer bug'

Ik heb het meerdere keren geprobeerd en elke keer kreeg ik dezelfde lijst met verkeerde producten. Misschien is de post ge-edit en daarbij niet de 'importeer producten' code opnieuw gegenereerd?

(Hierbij neem ik aan dat die functie vanaf tweakers.net komt en dat dus niet -The_Mask- zelf vergeten is de code te laten hergenereren, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker).

[ Voor 13% gewijzigd door roy-t op 24-01-2017 23:22 ]

~ Mijn prog blog!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb het lijstje verwijderd, maar dat zou niet uit moeten maken. Merk idd ook dat niet hetzelfde systeem wordt geïmporteerd. Ik heb iig niet de tekst zelf lopen veranderen of zelf een tabel gemaakt. Wat wel zou kunnen is dat ik het wenslijstje heb veranderd een keer. Maar dan nog lijkt het mij de bedoeling dat gewoon dat wat daar staat wordt geïmporteerd.

Wacht ik zie het. Er wordt nu mijn ontzichtbaar lijstje geïmporteerd welke bovenaan staat, dat lijkt mij idd niet de bedoeling.

[ Voor 15% gewijzigd door -The_Mask- op 25-01-2017 12:59 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Dan licht het gelukkig (helaas :P) niet alleen aan mij :). Vreemde bug.

~ Mijn prog blog!