5.1 surround speakers (budget €550)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Hey medetweakers,

Ik ben op zoek naar een goede 5.1 surround soundset voor mijn nieuwe tv (Sony Bravia 49KDXD8099). Zelf heb ik alleen niet zo heel veel kennis van audio, vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Wat ik belangrijk vind aan speakers is natuurlijk vooral een goed geluid, een lekkere bas en een goede treble. Qua design en dergelijke heb ik geen echte voorkeur, evenals merk. Echter mag het, waar mogelijk, wel een beetje luxe uitstralen (past dan beter bij de tv).

Ik heb zelf al een aantal sets gevonden en hiervan reviews gelezen. Alleen kom ik er nog steeds niet uit. Het budget is in principe rond de 550 euro (verhoogt naar aanleiding van reacties), maar een lichte uitschieter voor een veel betere kwaliteit is nog mee te leven.

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech Z906€ 251,70€ 251,70
1Samsung HT-J4500€ 190,80€ 190,80
1Jamo A 102 HCS 6 (Zwart)€ 249,-€ 249,-
1JBL Cinema 510 (Zwart)€ 239,-€ 239,-
1Yamaha NS-P20 (Zwart)€ 159,-€ 159,-
1Yamaha NS-P40 (Zwart)€ 169,-€ 169,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.258,50

De pricewatch: Sony HT-RT3 lijkt me op zich ook wel wat, alleen die heeft een luide fan wat kan gaan storen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :D

Beste antwoord (via Adipose op 11-02-2017 11:38)

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:50
TeQview schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:49:
[...]

Dan ga ik niet voor de Boston Acoustics. Ik ga wel eens kijken naar de Dali Zensor 1. Is een neutrale klank overigens iets goeds? Ik houd wel van een lekkere bas.
Check ook is de Q accoustic 3010/3020 monitor audio bronze. Ook goede speakers voor het geld.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
Ik zou zeggen, kies een set waar je je goed bij voelt. Indien mogelijk ga je het wel even beluisteren.

Met alle respect, maar audio is prijzig. De sets binnen dit budget zullen niet bijzonder goed klinken. Ik denk dat ze onderling niet veel verschillen qua geluid en de subwoofer zal veelal overheersend aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
LA-384 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:18:
Met alle respect, maar audio is prijzig. De sets binnen dit budget zullen niet bijzonder goed klinken. Ik denk dat ze onderling niet veel verschillen qua geluid en de subwoofer zal veelal overheersend aanwezig zijn.
Ik denk dat je wel gelijk hebt en waarschijnlijk gaat een duurdere set ook "langer mee". Ik heb daarom even nagedacht en besloten het bedrag op te hogen naar rond de 550 euro. Denk dat dat al een hoop gaat schelen? Is een forse verhoging zo opeens, maar ik vind geluid toch wel erg belangrijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Adipose op 30-01-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
Voor dat budget een leuke 5.1 set kopen is echt lastig. Wat wellicht een mooie keus is, is de Jamo HCS 626 5.0. Daar zit wel geen sub bij, maar de fronts zullen een fijner laag geven dan een set melkpakjes met een bonkkast als sub. De prijs van de Jamo set ligt iets onder de € 500. Wellicht is er tweedehands ook eea te koop.

Vergeet niet dat je met de sets die je aanhaalt (behalve de logitech) ook nog een receiver en bekabeling nodig hebt. Een instapmodel receiver kost je ook gauw € 300. Bekabeling hoeft niet zo duur te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 24-01-2017 22:50 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Voor dat geld heb je inderdaad niet een fatsoenlijke 5.1 surround set. Voor 100 euro meer heb je daarentegen wel een serieus goede set voor dat geld, namelijk deze Teufel Consono speakers. Ik heb deze al 1 jaar en ze hebben een erg hoge prijs/kwaliteit. Krijgen ook hele goede reviews (heb er zelf ook een gegeven op Tweakers).

pricewatch: Teufel Consono 35 Mk3 (Zwart)

[ Voor 5% gewijzigd door Wizzu op 24-01-2017 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Ik zou echt eerst eens gaan luisteren voordat je je budget zomaar bijna verdubbeld. Ik denk niet dat je voor het nieuwe budget zoveel beters in huis haalt.

Het heeft oa te maken met het formaat van de speakers. De speakers in dit budget noemen ze satellietspeakers. Gekenmerkt door het zeer compacte formaat. De bouwkwaliteit laat ook vaak te wensen over (kunststof ipv hout). Het gevolg hiervan is dat de geluidsproductie hieronder te lijden heeft. Het ontbreekt vooral in de lagere frequenties. Doordat de bijgeleverde subwoofer ook niet je van het kan zijn qua bouwkwaliteit, kan deze het gebrek van de speakers niet compenseren.

Ik weet dat dit erg negatief klinkt, maar voor een beetje audio weergave zit je zomaar aan de €800 - 1000,- en dan heb je te maken met instap speakers, wat beter zal klinken dan bovengenoemde categorie, maar waar tevens nog veel aan kwaliteit te winnen valt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar slechts je verwachtingen bijstellen.

Toch kan je prima vrede hebben met wat er voor €260 of €450 te koop is. Daar kom je alleen achter door even te gaan luisteren. Het zal zeker beter zijn dan wat de tv zelf te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Hulleman schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:49:
Voor dat budget een leuke 5.1 set kopen is echt lastig. Wat wellicht een mooie keus is, is de Jamo HCS 626 5.0. Daar zit wel geen sub bij, maar de fronts zullen een fijner laag geven dan een set melkpakjes met een bonkkast als sub. De prijs van de Jamo set ligt iets onder de € 500. Wellicht is er tweedehands ook eea te koop.

Vergeet niet dat je met de sets die je aanhaalt (behalve de logitech) ook nog een receiver en bekabeling nodig hebt. Een instapmodel receiver kost je ook gauw € 300. Bekabeling hoeft niet zo duur te zijn.
Die Jamo iet er goed uit, alleen heb ik het niet zo op die towers. Vind dat gewoon niet mooi staan naast mijn TV. De receiver heb ik al in huis, is een marantz die mijn vader niet meer gebruikte. Kabels zou ik dan nog wel even naar moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Wizzu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:54:
Voor dat geld heb je inderdaad niet een fatsoenlijke 5.1 surround set. Voor 100 euro meer heb je daarentegen wel een serieus goede set voor dat geld, namelijk deze Teufel Consono speakers. Ik heb deze al 1 jaar en ze hebben een erg hoge prijs/kwaliteit. Krijgen ook hele goede reviews (heb er zelf ook een gegeven op Tweakers).

pricewatch: Teufel Consono 35 Mk3 (Zwart)
Deze ziet er zeer interessant uit. Ik ga eens wat reviews lezen. Hij is alleen maar bij 1 winkel te bestellen en zal dus ook niet/nergens te beluisteren zijn (afgezien van 14 dagen bedenktijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
LA-384 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:03:
Ik zou echt eerst eens gaan luisteren voordat je je budget zomaar bijna verdubbeld. Ik denk niet dat je voor het nieuwe budget zoveel beters in huis haalt.

Het heeft oa te maken met het formaat van de speakers. De speakers in dit budget noemen ze satellietspeakers. Gekenmerkt door het zeer compacte formaat. De bouwkwaliteit laat ook vaak te wensen over (kunststof ipv hout). Het gevolg hiervan is dat de geluidsproductie hieronder te lijden heeft. Het ontbreekt vooral in de lagere frequenties. Doordat de bijgeleverde subwoofer ook niet je van het kan zijn qua bouwkwaliteit, kan deze het gebrek van de speakers niet compenseren.

Ik weet dat dit erg negatief klinkt, maar voor een beetje audio weergave zit je zomaar aan de €800 - 1000,- en dan heb je te maken met instap speakers, wat beter zal klinken dan bovengenoemde categorie, maar waar tevens nog veel aan kwaliteit te winnen valt. Ik wil je niet ontmoedigen, maar slechts je verwachtingen bijstellen.

Toch kan je prima vrede hebben met wat er voor €260 of €450 te koop is. Daar kom je alleen achter door even te gaan luisteren. Het zal zeker beter zijn dan wat de tv zelf te bieden heeft.
Je hebt ook gelijk. Ik heb mijn budget nu vooral verhoogd omdat ik met jullie adviezen gerichter kan zoeken naar goede modellen en hiervoor eventueel naar de winkel kan gaan. Luisteren is iets wat ik sowieso graag doe, heb gemerkt dat dat heel persoonlijk is.

1000 euro is voor mij echt teveel voor geluid. Ik begrijp uiteraard dat het dan pas echt veel beter zal gaan worden, alleen... Dat is duurder dan mijn TV was en ik ben ook weer geen audiofiel. Goed geluid houd ik wel van, maar ik hoef echt niet het beste van het beste. Het beste voor mijn budget ben ik al zeer tevreden mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Tja, dat zei ik al, audio is duur :+ mijn set kost 2x zoveel als m'n tv en is in verhouding met die tv.
Een audiofiel ben ik ook niet. Dat is iemand die lachend €1000 uitgeeft aan een kabel en je gehoor bekritiseerd als je het verschil niet hoort (wat er ook niet zal zijn).

De hierboven genoemde sets zijn zeker nette speakers, maar ook boven budget omdat er nog een versterker bij moet. Teufel is 8 weken thuis te beluisteren, daar adverteren ze ook mee. Het is hun manier van werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
LA-384 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:40:
Tja, dat zei ik al, audio is duur :+ mijn set kost 2x zoveel als m'n tv en is in verhouding met die tv.
Een audiofiel ben ik ook niet. Dat is iemand die lachend €1000 uitgeeft aan een kabel en je gehoor bekritiseerd als je het verschil niet hoort (wat er ook niet zal zijn).

De hierboven genoemde sets zijn zeker nette speakers, maar ook boven budget omdat er nog een versterker bij moet. Teufel is 8 weken thuis te beluisteren, daar adverteren ze ook mee. Het is hun manier van werken.
Ik vind Teufel er zeer goed uit zien en denk erover die aan te schaffen. Echter zag ik nu ook de 25 MK3 versie. Zal dit veel verschil bieden met de 35 MK3? Behalve dan uiteraard de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Die 35mk3 heeft een sub met ca 10" sub. De 25mk3 moet het doen met 7". Dat verschil ga je merken. Hoe groter de woofer hoe meer punch de sub zal geven. De sub kan met een grotere woofer immers meer lucht verplaatsen. De sub van de 35mk3 gaat tot 40hz wat niet het echte sublaag is. Dat zit zo rond 20hz, maar de subs die dat doen zijn al gauw twee keer de prijs van die hele teufel set.

Dergelijke sets klinken absoluut beter dan gewoon standaard tv geluid. Maar wat LA384 zegt. Probeer te luisteren naar wat je mooi vindt. Reviews geven een richting, maar zijn heel subjectief. Wat ik prachtig vind kan jij niet mooi vinden en andersom.

Wat echt een groot nadeel is van de sets waar jij naar kijkt zijn de te compacte satelietspeakers. Die kunnen niet voldoende laag geven, waardoor de sub ook het midden segment zal verzorgen. Dat gaat leiden tot een overheersende bonkende sub. Denk aan een stem van een man. Die zit heel vaak laag in het midlaag, waardoor een dergelijke sub dat gaat weergeven. Daar stoor ik mij heel erg aan:p

Je zou ook kunnen kijken naar eerst een 2.0 opstelling met boekenplankspeakers. Voor jouw budget koop je daar heel leuk spul voor. De Boston Acoustics A25 zijn voor een heel leuke prijs hele degelijke speakers. Daar kun je altijd nog een sub aan toevoegen. Met jouw budget zou ik kijken naar een tweedehands sub. Niks mis mee!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik ben trouwens begonnen met een Klipsch HD Theater 1000 voor m'n home cinema :+

Dus ook begonnen in de sets waar jij naar kijkt. Dat vond ik echt top! Totdat ik ging uitbreiden naar Jamo S606 zuilen met boston Acoustics A25 als rears. Helemaal de koning te rijk. De Klipsch (bonk) sub heb ik daarna vervangen voor een SVS PB1000 en vorige maand de Jamo's vervangen voor Focal Aria 926.

Het blijft altijd kriebelen om weer wat beters te kopen.

Dus als we het zo bekijken heb je een mooie start (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik zou kijken naar een Dali Zensor set, bijvoorbeeld: https://www.hifiklubben.n...pico-5.1-luidspreker-set/

Ipv de Dali subwoofer zou ik dan een SVS nemen. Past er mooi bij. In de toekomst kun je dan altijd nog de fronts updaten naar de Zensor 1 of 3. Dali is goed verkrijgbaar en is zo'n beetje overal te beluisteren.

[ Voor 10% gewijzigd door mc-koenoe op 26-01-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Op dit moment is de Denon AVR-X1300W leuk in de aanbieding bij de mediamarkt.
Je hebt dan een zeer veelzijdige receiver geschikt voor de meest gangbare speakers.

http://www.mediamarkt.nl/...LzM6aHG39ECFQeIdwodwEsNuw

Vervolgens kun je kiezen voor een alles-in-1 set zoals de Teufel consone 35, echter is deze nu niet echt meer in de aanbieding. Ik zou dus even wachten tot er weer leuke acties komen en deze komen met enige regelmaat.

Daarnaast heeft Dali net een nieuwe reeks aangekondigd, wellicht kan deze nog zeer interessant zijn voor je:

https://www.hifi.nl/artik...albare-Spektor-serie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
De spektor 1 en 2 hebben wel een behoorlijk lage gevoeligheid. Zal je nog wel wat vermogen in moeten stoppen of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
mc-koenoe schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:49:
Ik zou kijken naar een Dali Zensor set, bijvoorbeeld: https://www.hifiklubben.n...pico-5.1-luidspreker-set/

Ipv de Dali subwoofer zou ik dan een SVS nemen. Past er mooi bij. In de toekomst kun je dan altijd nog de fronts updaten naar de Zensor 1 of 3. Dali is goed verkrijgbaar en is zo'n beetje overal te beluisteren.
Ik denk dat je een 1 gezien hebt die er niet staat :+ het budget is 550, de sub omvat het hele budget, de speakers zonder sub ook en dan nog een receiver.
Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:43:
De spektor 1 en 2 hebben wel een behoorlijk lage gevoeligheid. Zal je nog wel wat vermogen in moeten stoppen of zie ik dat verkeerd?
Ik denk dat het best meevalt. Mijn set vraagt max 10w totaal bij normaal volume. Ik heb zensor 5 (88db), zensor 1 (86,5db) en dynaudio excite x24 (84db).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
LA-384 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:01:
[...]

Ik denk dat je een 1 gezien hebt die er niet staat :+ het budget is 550, de sub omvat het hele budget, de speakers zonder sub ook en dan nog een receiver.
[...]
Ik dacht te hebben gelezen dat hij zijn budget had bijgesteld naar €1000 en al een receiver had. Excuus in dat geval, dan is Dali geen optie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Bedankt voor de reacties, ik ga ze doornemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
NL_Scratch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:59:
Op dit moment is de Denon AVR-X1300W leuk in de aanbieding bij de mediamarkt.
Je hebt dan een zeer veelzijdige receiver geschikt voor de meest gangbare speakers.

http://www.mediamarkt.nl/...LzM6aHG39ECFQeIdwodwEsNuw

Vervolgens kun je kiezen voor een alles-in-1 set zoals de Teufel consone 35, echter is deze nu niet echt meer in de aanbieding. Ik zou dus even wachten tot er weer leuke acties komen en deze komen met enige regelmaat.
Is Denon qua kwaliteit vergelijkbaar met yamaha of hebben ze een duidelijk slechtere bouwkwaliteit? Zo niet, dan word deze receiver hem waarschijnlijk. Degene die ik van mn pa zou krijgen sluit niet aan bij wat ik wil (4k HDR receiver). Of kan ik beter voor deze gaan: http://avproductreviews.com/yamaha-rx-v381-review.

Verder ga ik gewoon voor die teufel, ziet er mooi uit en iedereen is er positief over. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik zou toch ook tweedehands niet uitsluiten: daar kun je echt prima hifi speakers uit hoger segment vinden. Check marktplaats maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Tweedehands doe ik toch liever niet. Wil voor zo een prijs wel garantie hebben en marktplaats vind ik ook niet echt fijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micktator
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:40
Een beetje speaker gaat makkelijk 20-30 jaar mee (getuige ook de bejaarde Philips FB820 set bij de TV) en kosten een prikkie. Er kan niet zo veel stuk aan een speaker, en al helemaal niet aan een degelijke! Denk dat je beter af bent met wat oudere, kwaliteits speakers dan dat je een kant-en klare set koopt van mindere kwaliteit, die gaat er waarschijnlijk eerder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Hulleman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:21:
Je zou ook kunnen kijken naar eerst een 2.0 opstelling met boekenplankspeakers. Voor jouw budget koop je daar heel leuk spul voor. De Boston Acoustics A25 zijn voor een heel leuke prijs hele degelijke speakers. Daar kun je altijd nog een sub aan toevoegen. Met jouw budget zou ik kijken naar een tweedehands sub. Niks mis mee!
Na heel veel nadenken en overwegen, uiteindelijk toch besloten om voor een 2.0 opstelling met boekenplanspeakers te gaan. HIerdoor kan ik ook weer verder sparen voor een betere 5.1 set. Wel nog een vraagje over: die boston van de quote is niet goed verkrijgbaar, is er een beter of gelijkwaardig alternatief voor rond de 250 á 300 euro (totaal). Luisteren ga ik sowieso doen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Adipose op 05-02-2017 17:57 . Reden: Teufel uit tekst verwijderd, bleek toch niet te zijn wat ik wil ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Ik geloof dat de Boston Acoustics speakers End Of Life zijn. Als ik kijk naar de winkels die ze verkopen, zijn het winkels die vaker restpartijen aanbieden. Het zijn goede speakers, maar het maakt uitbreiden lastig, omdat je op zoek zult moeten naar andere speakers met een vergelijkbare klank.

Dali Zensor 1 is ook aan te raden overigens, soms zijn ze in de aanbieding en soms staan ze op marktplaats. In beide gevallen vallen deze speakers binnen het gestelde budget. Ik denk dat de Teufel en Boston Acoustics qua kwaliteit niet (veel) onderdoen voor deze Dali speakers, maar de klank zal wel anders zijn. Dali wordt over het algemeen omschreven als een neutrale klank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
LA-384 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:34:
Ik geloof dat de Boston Acoustics speakers End Of Life zijn. Als ik kijk naar de winkels die ze verkopen, zijn het winkels die vaker restpartijen aanbieden. Het zijn goede speakers, maar het maakt uitbreiden lastig, omdat je op zoek zult moeten naar andere speakers met een vergelijkbare klank.

Dali Zensor 1 is ook aan te raden overigens, soms zijn ze in de aanbieding en soms staan ze op marktplaats. In beide gevallen vallen deze speakers binnen het gestelde budget. Ik denk dat de Teufel en Boston Acoustics qua kwaliteit niet (veel) onderdoen voor deze Dali speakers, maar de klank zal wel anders zijn. Dali wordt over het algemeen omschreven als een neutrale klank.
Dan ga ik niet voor de Boston Acoustics. Ik ga wel eens kijken naar de Dali Zensor 1. Is een neutrale klank overigens iets goeds? Ik houd wel van een lekkere bas.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• NL_Scratch
TeQview schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:49:
[...]

Check ook is de Q accoustic 3010/3020 monitor audio bronze. Ook goede speakers voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Zal ik zeker ook checken.

Edit: heb ook de pricewatch: Edifier R1280T (Bruin) gevonden, zijn een stuk goedkoper. Kunnen deze tippen aan degene die jullie aanraden?

[ Voor 81% gewijzigd door Adipose op 05-02-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Dat zijn actieve speakers (met ingebouwde versterker dus), je hebt dan geen receiver nodig en uitbreiden naar surround wordt lastig.

Ik geloof dat edifier ook passieve speakers heeft, maar geen idee hoe dat allemaal klinkt. Een bekende Tweakers reviewer heeft een tijd geleden diverse edifier speakers getest. Misschien zitten daar ook wel passieve tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
TeQview schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:15:
[...]

Na heel veel nadenken en overwegen, uiteindelijk toch besloten om voor een 2.0 opstelling met boekenplanspeakers te gaan. HIerdoor kan ik ook weer verder sparen voor een betere 5.1 set. Wel nog een vraagje over: die boston van de quote is niet goed verkrijgbaar, is er een beter of gelijkwaardig alternatief voor rond de 250 á 300 euro (totaal). Luisteren ga ik sowieso doen. :)
Bij hificorner zijn ze beschikbaar voor € 99 per stuk. Volgens mij een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-07-2024

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Ik gebruik al jaren de Logitech Z906.
Doet alles wat het moet doen en redelijk mooi geluid.

Zeker waar voor je geld, en gaat jaren mee.

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Ik heb nu eindelijk een keuze gemaakt en ik heb gekozen voor de Q Acoustics 3020 (2 speakers) en de receiver is de pricewatch: Pioneer VSX-330 (lekker goedkoop, alleen geen reviews van te vinden) geworden.

[ Voor 32% gewijzigd door Adipose op 08-02-2017 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adipose
Receiver ontvangen, nu nog uitzoeken hoe dat ding werkt. Speakers haal ik waarschijnlijk volgende week.

Iederen bedankt voor de hulp.

Edit 14 feb: speakers klinken echt geweldig. Helemaal tevreden mee.

[ Voor 34% gewijzigd door Adipose op 14-02-2017 18:15 ]

Pagina: 1