[Pricewatch] Waar hoort een elektrisch skateboard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
In de ongesorteerde delen van de Pricewatch ben ik een aantal elektrische skateboard tegen gekomen, maar waar horen deze eigenlijk? Kom maar op met de ideeën :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar waar hij nu al staat: in het ongesorteerde deel van de Pricewatch. Er is namelijk geen categorie voor. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Dit soort producten horen eigenlijk niet in de Pricewatch :) soms gaat het wel eens ''fout'' door bijvoorbeeld een EAN of SKU. Dan wordt deze opnieuw gebruikt of per ongeluk aan een product gekoppeld. Een elektrisch skateboard valt dan nog mee, maar ik ben ook wel eens een kaasschaaf en bloempot tegengekomen :F :9

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Misschien is het helemaal geen gek idee om een categorie met elektrische voertuigen te maken. Je hebt nu elektrische (opvouwbare)fietsen, elektrische scooters, elektrische oxboards, elektrische longboards, elektrische steppen, elektrische eenwielers, en zelfs elektrische surfboards!

Het zijn een categorie gadgets die steeds groter gaan worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViP_Frederick
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06 14:34
Mee eens!
Ik wou binnenkort een Evolve Bamboo GT aanschaffen en dacht misschien even leuk om op Tweakers te voegen omdat het wel echt tech is!
Er is dacht ik een mogelijkheid om zelf producten toe te voegen.
Iemand een link?

The quickest way to happiness is learning to be selfless