Toon posts:

Help! welke ssd is goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zoek een ssd maar heb helaas niet veel verstand van ssd. Ik ben erachter gekomen dat er verschillende soorten ssd zijn zoals een normale ssd die op een harde schijf lijkt, een m.2 bijvoorbeeld samsung evo 960. Zou iemand mij willen helpen met het zoeken naar een ssd prijs is rond de 50-150. Moederbord=
ASUS ROG STRIX Z270F

Met vriendelijke groet

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

categorie: Solid state drives
Genoeg SSDs tussen de 50 en 150 euro.

Welke goed is? Ligt aan je eisen. Wil je iets dat veel capaciteit heeft, dan moet je daar naar kijken, is snelheid van belang, dan kun je daarop sorteren.
In elk geval hebben de populaire SSDs allemaal een bult reviews, dus daar ga je een heel eind mee komen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat zijn precies de voordelen en nadelen van de m.2 ssd ten opzichte van een normale ssd??

Verwijderd

Bar weinig in dagelijks gebruik https://nl.hardware.info/...eleken-pcmark8-deelscores. Ik heb liever een dubbele capaciteit dan de op papier veel betere prestaties.
Verder kan het 2 kabels schelen in de behuizing al zie je daar in moderne behuizingen vaak niets van omdat ssd achter het moederbordtray zijn geplaatst.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met dubbele capaciteit koop je 2 ssd omdat die beter werken??
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:27:
Bar weinig in dagelijks gebruik https://nl.hardware.info/...eleken-pcmark8-deelscores. Ik heb liever een dubbele capaciteit hebben dan de op papier veel betere prestaties.
Verder kan het 2 kabels schelen in de behuizing al zie je daar in moderne behuizingen vaak niets van omdat ssd achter het moederbordtray zijn geplaatst.

Verwijderd

Voor de prijs van een pricewatch: Samsung 960 EVO 250GB heb je ook een pricewatch: Crucial MX300 2,5" 525GB die een meer dan 2x zo grote capaciteit heeft.
Pagina: 1