Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hast66
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 20:33
Hoi
Ik heb een voorhistorische smartphone en moet wat upgraden maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Dus graag advies gevraagd voor een gsm met volgende voorwaarden in volgorde van belangrijkheid.

max5" scherm
max +-250€
simpel in gebruik: gene bloatware of overbodige apps die je niet kan verwijderen
grote accu
stevig gebouwd (zwaartekracht is mijn vriend niet) 8)7
goede camera met autofocus

Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar MAA.

Verder is je topic al heel erg compleet, maar is het wel de bedoeling om eerst zelf met een aantal opties te komen. Vul je wensen eens in in de https://tweakers.net/pricewatch/ en zet hier wat opties neer.

• hast66
Xiaomi lijkt er uit te springen maar in hoeverre is de beperkte 4g een probleem (ik woon in de kempen)
en is het moelijk om deze naar het nederlands te vormen?(er zouden al nederlandstalige xiomis in omloop zijn?)

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Misschien handig om ook even aan te geven wat je nu gebruikt en wat je provider is. Wil je Android? IOS? 2e hands?

Verder heb je wensen die nagenoeg iedereen wil dus wat heb je zelf al gevonden naast dat je denkt dat Huawai er uit lijkt te springen? Zoals rens-br ook al vermeld.

Ook is het belangrijk om aan te geven of je gewoon in NL met garantie wil shoppen of in China, in China kan je leuke toestellen vinden maar dan moet je wel de juiste vinden ( importkosten, 4g ondersteuning, etc )

[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 24-01-2017 21:01 ]

Wear Sunscreen!

• hast66
ik heb nu een samsung gt-s7390 :) en ben in Belgie geabonnerd bij scarlett(proximus)

Met de pricewatch kom ik bij de Lenovo 6K. Als iemand een beter model kent voor ongeveer hetzelfde geld...